برخی از مدارس هیأت امنایی از مسیر اصلی خود خارج شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری رسانه معلم،مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی درباره ابطال مصوبه مدارس هیأت امنایی توسط دیوان عدالت اداری، اظهار کرد: البته این موضوع آنطور که در رسانه‌ها منتشر شد، نیست اما در شورای عالی آموزش و پرورش در حال پیگیری است و منتظر پیگیری این شورا هستیم.

وی ادامه داد: مدارس هیأت امنایی مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش است و دیوان عدالت اداری به این مصوبه ایراد گرفته است؛ در این راستا با دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش هماهنگی‌هایی داشتیم و مقرر شد دفاعیات، تعابیر و مکاتبات در این خصوص با دیوان عدالت اداری انجام شود.

زینی‌وند گفت: در برخی از مدارس هیأت امنایی هزینه‌های می‌گرفتند که ما از سال گذشته این موارد را ساماندهی کردیم تا تمام دریافتی‌ها و هزینه‌ها متناسب با دستورالعملی باشد که اعلام کردیم و خیلی از این موارد مرتفع شد؛ البته نیاز به نظارت بیشتر دارد.

وی افزود: اگر موضوع مصوبه مدارس هیأت امنایی حل شود، مدارس هیأت امنایی را به مسیر اصلی خود برمی‌گردانیم تا هزینه‌ها متناسب با مصوبه باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی مدارس هیأت امنایی از مسیر اصلی خود خارج شدند، گفت: نمی‌شود مدرسه هیأت امنایی هزینه از مردم برای کلاس‌های فوق برنامه دریافت کند اما دوشیفته باشد زیرا فلسفه اصلی مدارس هیأت امنایی از بین رفته است.

وی اضافه کرد: اینگونه مدارس باید تعطیل شوند یا شرایط مدارس هیأت امنایی را احصا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *