سلسله نشست های فکر آموزش وپرورش با حضور آزاده سرافراز آقا ابراهیم اعتصام بوسیله واحد جوانان کانون تربیت اسلامی برگزار شد

رسانه معلم # معلمان جوان وپرانگیزه سرمایه تحول وپیشرفت کشور از دالان تربیت ویادگیری و مهارت آفزایی های نرم و شغلی است وتفرد این نیرو ها انگیزه های آنها را کاهش می دهد واجتماع آنها عنایت الهی را به همراه خواهد داشت و هویت حرفه ای آنها را تقویت می کند وایده آنها را هم راستا وتربیت را پویا می کند بخش جوانان کانون تربیت اسلامی با این رویکرد فعالیت می کند وبا امید به خدا آینده ای تاثیر گذار خوهد داشت رسانه معلم قدر دانشان است

نشست هسته‌های فکری آموزش و پرورش

نشست هسته‌های فکری آموزش و پرورش از سری سلسله نشست‌های جوانان به همت واحد جوانان کانون تربیت اسلامی، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست از آقای ابراهیم اعتصام کارشناسان عرصه تعلیم و تربیت و عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی به عنوان سخنران دعوت به عمل آمد.

در ابتدای جلسه آقای اعتصام ضمن معرفی خود، از برخی از مهمترین مسائل نظام تعلیم و تربیت صحبت کردند. در ادامه به ارتباط بین هسته های فکری آموزش و پرورش و مشکلات نظام تعلیم و تربیت پرداختند. در بخش‌های بعدی ضمن تبیین اهداف و عملکردهای هسته‌های تعلیم و تربیت، تشکیل این چنین هسته هایی به خصوص با حضور جوانان را مفید و موثری برای آینده آموزش و پرورش دانستند.

در بخش پایانی آقا امیرحسین پوربخشی، مسئول واحد جوانان کانون تربیت اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از آقای اعتصام و جوانی که در این نشست شرکت کردند، از برنامه‌های آینده هسته‌های فکری آموزش و پرورش، استمرار جلسات، پیگیری مهمترین مطالبات آموزش و پرورش خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *