125 مدرسه از سازمان استاندارد گواهینامه اهتمام دریافت کردند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری رسانه معلم،پانزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و در این جلسه به صورت نمادین به ۱۰ مدرسه ممتاز از مجموع  ۱۲۵ واحد آموزشی که موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری شده بودند، گواهینامه اهتمام اهدا شد.

طبق ارزیابی‌های سازمان استاندارد، هرساله واحدهای برتر انتخاب و با اعطای گواهینامه وتندیس جایزه ملی کیفیت  از آنها تجلیل می‌شود، لذا در فرآایند ارزیابی که امسال برای اولین بار در حوزه «کیفیت آموزشی» ۲۷هزار و ۳۶۳ مدرسه دوره متوسطه در سراسر کشور انجام شد، تعداد  ۴۰۷ مدرسه موفق به کسب رتبه ممتاز استانی شدند.

در ادامه این فرآیند مدارس منتخب در یک بازه ۳ ماهه، با حضور ۱۰۲  نفر از ارزیابان ملی مورد ارزیابی قرارگرفتند و تعداد  ۱۲۵ مدرسه موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری و دریافت گواهینامه اهتمام شده اند.

عبدالرسول عمادی سرپرست معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم که بزرگترین دستگاه رسمی کشور در فرآیند کیفیت بخشی جایگاه خود را نشان داد و اگر تمامی مدارس کشور  به مرحله کیفیت مطلوب آموزشی ارتقا یابند صنایع هم در مسیر پیشرفت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح تعالی مدیریت در ۴۴ هزار مدرسه، تصریح کرد: سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و شش زیرنظام این سند بر الزامات کیفیت بخشی آموزشی تأکید دارند و اجرای طرح « تعالی مدیریت مدارس» برخاسته از دل سند تحول بنیادین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *