شبکه های اجتماعی برای کودکان از ویروس سرخک از دیگاه مدیران آمریکا بد تر است


زمانی که فلوریدا قانونی را تصویب کرد که کودکان کمتر از 14 سال را از داشتن حساب های کاربری در رسانه های اجتماعی منع می کرد، قانونگذاران در مورد این اقدام شعار دادند و ادعا کردند که باید عمل کنند زیرا کودکان رشد مغزی برای دیدن آسیب های پلتفرم های اعتیاد آور را ندارند.

به عبارت دیگر، بر اساس قانون جدید، حتی اگر والدین بخواهند فرزندان نابالغشان یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند، شانسی ندارند. فلوریدا بهتر می داند. (ایالت به والدین اجازه نمی دهد که در مورد مزایای مراقبت جنسیتی برای فرزندان خود نیز تصمیم بگیرند.)

اما فلوریدا خوشحال است که به والدین اجازه می دهد در مورد سایر موضوعات مهم برای رفاه کودکان تصمیم بگیرند. در نظر بگیرید: هنگامی که سرخک در یک مدرسه ابتدایی در وستون در ماه فوریه شیوع یافت، جراح عمومی فلوریدا، دکتر جوزف لاداپو، به والدین اجازه داد تا تصمیم بگیرند که آیا فرزندان واکسینه نشده خود را در خانه نگه دارند یا خیر.

طبق بیانیه 8 مارس وزارت بهداشت فلوریدا، این موارد سرخک “به دلایل سیاسی مورد توجه نامتناسبی قرار گرفتند”. یا شاید هم آماری بود: تا کنون در سال جاری، ایالات متحده 64 مورد سرخک را ثبت کرده است (بیش از تمام سال 2023). 11 نفر از آنها در فلوریدا بودند. به این معنی که ایالتی با 6.5 درصد جمعیت کشور میزبان 17.2 درصد موارد سرخک بوده است.

فرماندار ران دیسانتیس در بیانیه 8 مارس گفت: “یک بار دیگر، فلوریدا نشان داد که سیاست بهداشت عمومی خوب شامل مسئولیت شخصی و حقوق والدین است.” به گفته مقامات بهداشت ، حدود 92 درصد از دانش آموزان در فلوریدا به طور کامل واکسینه شده اند . این ایالت یکی از 45 ایالتی است که به والدین اجازه می دهد به دلایل مذهبی یا اخلاقی از شات های فرزندان خود صرف نظر کنند.

از آنجایی که سرخک بسیار قابل انتقال است – طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، 9 نفر از 10 نفر واکسینه نشده در یک اتاق اگر یک فرد مبتلا عطسه کند، به این بیماری مبتلا می شوند – دانشمندان تخمین می زنند که 95 درصد از جمعیت برای رسیدن به این بیماری نیاز به ایمن سازی دارند. مصونیت گله

محافظت از کودکان در برابر رسانه های اجتماعی یک هدف ستودنی است. اخراج کودکان از پلتفرم های رسانه های اجتماعی کار آسانی نخواهد بود. شرکت‌های فناوری اذعان می‌کنند که واقعاً نمی‌دانند کاربرانشان چند سال دارند و هنوز به طور کامل سیستم‌های تأیید سن را که مدت‌ها وعده آن را داده بودند، راه‌اندازی نکرده‌اند.

این امر باعث می شود والدین به مقامات منتخب خود تکیه کنند، کسانی که خود را برای محافظت از کودکان در برابر قاتل های دیجیتالی توانمند کرده اند. اما ویروسی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *