جایگاه کالای آموزش در سبد مصرف و میزان تورم آن

رسانه معلم#آمار شاخص قیمت مصرف کننده و تورم ماهانه و سالانه ونقطه به نقطه سال ۴۰۲ توسط مرکز آمار انتشار یافت که می تواند کمکی برای سال جهش تولید و مشارکت مردمی باشد و مهم تر کالای مصرفی آموزش در زبان آماری است که تورم نقطه به نقطه آن نسبت به سال قبل ۴۱ در صد افزایش داشت و۸ در صد از شاخص کل بیشتر بوده است ونکته دیگر اینکه آموزش درضریب اهمیت کالا ته جدولی است و کمتر از یک درصد اهمیت از ۱۰۰ در صد را داراست ومهم تر ضریب اهمیت آن بین دهک های برخوردار و غیر برخوردار است که شبیه فاصله استفاده از هتل و رستوران بین دهک برخوردار و غیر برخوردا است که نشان از شکاف عدالت آموزشی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *