امروز همه موظف هستیم به ۲ اصل کار خوب و نیت پاک توجه داشته باشیم؛ اگر این ۲ ویژگی در فردی وجود نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد.

رسانه معلم به نقل ازایرنا

آیت الله جوادی آملی روز جمعه پس از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آن چیزی که امروز در دست ما قرار دارد امانت الهی است، تصریح کرد: امروز همه موظف هستیم به ۲ اصل کار خوب و نیت پاک توجه داشته باشیم؛ اگر این ۲ ویژگی در فردی وجود نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند کار خوب از افراد خوبی هستیم، خاطرنشان کرد: اصلاً امکان ندارد فردی با کار بد و اختلاس آبرومند شود.

آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: بنا بر فرموده امام حسین(ع) کسی که بخواهد از رهگذر جیب‌بری و اختلاس به جایی برسد زودتر از دیگران بی‌آبرو می‌شود.

وی با تاکید دوباره بر اینکه هیچ فردی با بیراهه رفتن نمی‌تواند برای خود آبرویی دست‌وپا کند، تصریح کرد: هیچ هدفی وسیله را توجیه نمی‌کند، مقصد خوب، بهشت و آبرومندی راه مستقیم می‌خواهد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه استان قم در حال برگزاری است.

انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در قم به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

در استان قم ۲۶۲ نامزد مجلس شورای اسلامی برای سه صندلی خانه ملت با هم رقابت می‌کنند.

یک نامزد نیز به عنوان نماینده قم در مجلس خبرگان رهبری انتخابات خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *