بیانیه جمعی کثیر از استادان، دانشجویان،کارکنان و فارغ التحصیلان ادواری دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در حمایت از آیت الله رییسی

بیانیه جمعی کثیر از استادان ،دانشجویان ، کارکنان و فارغ التحصیلان ادواری دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در حمایت از آیت الله رییسی.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ .

با سلام و درود به روح پرفتوح شهدا و امام شهدا خمینی کبیر و آرزوی تعجیل در فرج آقا امام عصر ارواحنا فداه و سلامتی
نائب بر حق ایشان امام خامنه‌ای.

اینک در طلیعه گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران که بدون شک نقشی اساسی در همه ی مناسبات کشور و بلکه منطقه و جهان دارد، بر اساس
رسالت ،وتکلیف اسلامی،
و ملی خود و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری، بر خود فرض می دانیم که ضمن مشارکت فعال در عرصه انتخابات و البته
تحریض،
و ترغیب آحاد جامعه مبنی بر حضور حداکثری در صحنه انتخابات، حمایت قاطع خود را از جناب آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلام کنیم.

کارنامه درخشان آیت الله رئیسی در سمت تولیت آستان قدس رضوی و ایجاد تحولی شگرف در مدت زمانی کوتاه در ساماندهی امور بارگاه ملکوتی ثامن الحجج و زائران و مجاوران حرم بر مبنای ۳ اصل « کرامت، عزت و اولویت توجه به فقرا و محرومین » و نیز عملکرد مثال زدنی و انقلابی در ریاست دوساله ایشان بر قوه قضائیه و برخورد قاطع،سریع و منصفانه با مفسدین دانه درشت اقتصادی و همه اعوان و انصار و مباشرین ایشان، بدون هیچ گونه ملاحظه، ترس و یا باج دهی که تداعی کننده آیه شریفه « وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ » بود،حجت را بر ما و همه ی دلسوزان انقلاب و اسلام تمام کرد که فارغ از هر گونه نگاه حزبی، قومیتی یا مذهبی از این سید شجاع و بزرگوار حمایت کنیم.

بدون شک انتخاب سید ابراهیم رئیسی و تشکیل دولتی جوان ، در امتداد راه مجاهدان و شهدای تاریخ پر افتخار اسلام و عصر ما به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نیز نقطه امید و اتکای همه ملت‌های مظلوم منطقه و دنیا؛ از شبه قاره هند و آسیای میانه و ایران پر افتخار تا شام و عراق و یمن و آفریقا و نیز همه ی آزادیخواهان اروپا و آمریکا می باشد.

نیز عمیقاً بر این باوریم که لزوم شکستن حلقه های بسته مدیریتی کشور که چند دهه است در انحصار جماعتی پیر و خسته و وابسته به تفکرات و مکاتب لیبرالیسم ،اومانیسم و فمینیسم غربی می باشد، از یک سو و رویش نسلی جوان،متخصص و متعهد به آرمانهای اسلام و انقلاب از سوی دیگر،جهت ادامه حیات طیبه ی جمهوری اسلامی ایران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

در پایان بر خود لازم می دانیم از عملکرد انقلابی و صریح شورای نگهبان در عمل به مرّ قانون و رسیدگی دقیق به صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری تشکر کنیم. بدون شک سم پاشیها علیه این اقدام شجاعانه شورای نگهبان،نه از روی دلسوزی و بصیرت،که از حب قدرت و بغض های سیاسی بوده و می باشد.
إنشاءالله هرآنچه که مرضیّ حضرت حق و مطلوب امام عصر ارواحنا فداه و خیر آینده ی اسلام و ایران باشد، محقق شود.
والله ولی التوفیق

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

استادان ،دانشجویان ،کارکنان و فارغ التحصیلان پردیس های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *