کشور نیاز به یک اجماع خردمندانه و تاریخ ساز دارد

بسم الله الرحمن الرحیم
📝بیانیه تشکل های فرهنگیان انقلابی استان زنجان

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای محترم ائتلاف نیروهای انقلاب
شورای محترم وحدت
جبهه ی محترم پایداری
حضرات بزرگوار مرجعیت سیاسی و انقلابی کشور..

همانگونه که شما سروران و نخبگان علمی وسیاسی و دلسوزان نظام مقدس واقف هستید در این دوران کشور در مرحله ی بحرانی وحساس هم از منظر تهدیدات و هم تبلیغات معاندین داخلی وخارجی در برهه ی سرنوشت ساز و تصمیم ساز قرارگرفته ونیاز به یک اجماع خردمندانه و تاریخ ساز دارد. از طرف دیگر آحاد مردم با وعده و وعیدهای پوشالی دولتمردان ناکارآمد مواجه هستند این خود بزرگ ترین درد است. اگر در اسرع وقت درمان نشود همچون موریانه عمل می کند و مردم را از نظام وانقلاب دلسرد می نماید.
از طرف دیگر ، سردمداران خون آشام و جنایتکار با کاشتن تخم کفر و نفاق و بدبینی در راس آن امریکا به تصور اینکه با اعمال فشار حداکثری، مردم شریف و نجیب ایران اسلامی را از پایداری ومقاومت مایوس نمایند و با این توهم به اهداف شوم خود یعنی گنجاندن نیروهای وابسته به غرب و ناکارآمد در راس قوه مجریه برسند.
به همین منظور ایجاد وحدت در بین دلسوزان نظام به خصوص جبهه نیروهای انقلاب و ولایتمدار در رسیدن به یک گزینه واحد اتفاق نظر داشته باشند که به تبع آن سنگر از عناصر غربگرا و غربگدا در نهاد ریاست جمهوری پاکسازی شده و مانع تسلط دشمنان به بیت المال شویم والا بار دیگر شاهد شکست در انتخابات ۱۴۰۰ در خردادماه خواهیم بود که به مثابه نوش دارو بعد مرگ سهراب خواهد بود.
در این راستا کمترین انتظار از همه تصمیم گیران بلند پایه در جبهه نیروهای انقلاب این است که نسبت به معرفی گزینه مورد تایید همه و منتصب به اوصاف انقلابی واسلامی به استان ها، جهت فراهم کردن فعالیت ، اقدام لازم به عمل آورند.
در پایان امید است با کنار گذاشتن اختلافات وسلیقه های فردی و گروهی موجبات یاس قسم خوردگان را فراهم نماییم تا باشد شادی و نشاط را دوباره در دل رهبر عزیزمان و در آحاد جامعه نهادینه نماییم.

کانون تربیت اسلامی استان زنجان
جمعیت اسلامی فرهنگیان استان زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *