بیانیه شاخه جوانان کانون تربیت اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
تقارن یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با میلاد با سعادت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) آن اسوه اخلاق و مهربانی این نوید را به مسلمانان و سربازان و حامیان جبهه مقاومت در اقصی نقاط عالم می دهد که همانگونه که بُت های استکباری و طاغوت در زمان ولادت پیامبر عظیم الشان به صورت به زمین افتادند، بُت ها و شیاطین مُجَسم این دوران هم، با صورت به زمین خواهند افتاد.
کمااینکه امروز هم شاهد شکسته شدن هِیمَنه پوشالی شیطان بزرگ به دست مجاهدین اسلام و جبهه مقاومت هستیم و پیروان نظام سلطه و تربیت یافتگان غرب بدانند که ایران و کشورهای اسلامی مملو از مالک اشترها و زینب‌هایی است که پس از شهادت سید مدافعان حرم، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برخاسته‌اند تا عَلَم مجاهدت بر زمین نماند. انتقام سخت هچنان ذکر لب‌ها و امید عاشقان سردار دل هاست و تلاش برای تقاص‌گیری از دشمنان اسلام در لحظات زندگی مردم جاری است و در هم کوبیدن پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نشان دادن اراده امت اسلامی و روزی برای سیلی زدن به مستکبر عالم بود.

بنا به فرمایش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب آمریکا به سمت افول خود با شتاب در حال حرکت است و مدعیان دروغین حقوق بشر زانویشان را بر گلوی مردم معترض و جنبش های اعتراضی مانند ۹۹درصدی ها میفشارند. وجود بیش از صد میلیون قبضه سلاح گرم در دست مردم آمریکا، این کشور را در خطر جدی تجزیه قرارداده است. از طرفی دیگر افزایش انزوای بین المللی آمریکا که حتی هم پیمانان او هم دیگر به خواسته های آن تن نمیدهند. گذشت دورانی که آمریکا در کشورهای منطقه دخالت مستقیم داشت و رهبران بزرگ ضد استعمار همچون امام خمینی را به بهانه های مبارزه با نظام سلطه دستگیر با تبعید میکردند، امروز پرچم آمریکا نه فقط در خود این کشور بر در دست تمام ملت های آزادی خواه به آتش کشیده میشود و از قدرت پوشالی آن چیزی باقی نمانده و اینها همگی نشان از تحقق وعده ولی امر مسلمین جهان است: دیری نخواهد پایید که آمریکا غرق خواهد شد.

از سوی دیگر، گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریه فرانسوی در اهانت به چهره نورانی و قدسی حضرت رسول اکرم بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی تمدن غرب با اسلام و جامعه ی مسلمانان را آشکار ساخت و بهانه‌ی آزادی بیان برای چشم‌پوشی از این جرم بزرگ که از سوی سیاست مداران فرانسوی گفته شده است کاملا دروغین و عوام فریبانه است.
سیاست های عمیقاً ضد اسلامی و انسانی صهیونیسم و دولت های استکباری، به دنبال عادی سازی روابط بعضی از کشورهای خائن به ظاهر اسلامی با اسرائیل غاصب است تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
امروزه نظام سلطه بیش از پیش ضعیف‌تر شده است و اثبات این ادعا این است که روزی می گفتند گزینه ی نظامی روی میز است ولی امروز ترس این را دارند که ایران در انتخابات کذاییشان دخالت کند.
به همین مناسبت کانون تربیت اسلامی اعلام میدارد فرهنگیان و دانش آموزان ایران اسلامی همانند تمامی مردم همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی ضمن گرامی‌داشت یوم اله سیزدهم آبان و نثار درود به ارواح طیبه ی شهدا و امام راحل ، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راهپیمایی شرکت خواهند نمود و در کلاس دشمن شناسی و آگاهی بخشی از جنایات و دشمنی های تاریخی آمریکا یا ملت ایران و انقلاب اسلامی را برای نسل های جدید انقلب بازگو خواهند نمود و تا آرمان آزادی همه‌ی مستضعفین جهان از چنگال استکبار با برپایی صلح و احترام به حقوق و عزت ملت ها به لطف الهی و ظهور منجی موعود به سرانجام برسد،از مبارزه با استکبار و عدم پذیرش سازش کوتاه نخواهیم آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *