سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس: ایجاد هنرستان های فنی و حرفه ای و آموزش حرفه و مشاغل تخصصی به دانش آموزان، موضوع اشتغالزایی را تسهیل می کند.

یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد هنرستان های فنی و حرفه ای و آموزش حرفه و مشاغل تخصصی به دانش آموزان، موضوع اشتغالزایی را تسهیل می کند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل و موضوعات آموزش و پرورش هستند اما بایستی نیازها و مشکلات آموزشی احصاء شود تا بر اساس آن پیگیری های لازم صورت گیرد.
وی افزود: ایجاد هنرستان های فنی و حرفه ای و آموزش حرفه و مشاغل تخصصی به دانش آموزان، موضوع اشتغالزایی را تسهیل می کند.
یزدی خواه بین داشت: در موضوع احداث مدارس، به اطراف شهرهای تابعه شهرستان ها نیز بایستی توجه شود و احداث هنرستان های فنی و حرفه ای در اولویت قرار گیرد.
نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش می بایست موضوعات تربیتی را جزو اولویت ها قرار دهد زیرا تربیت اصولی افراد در تمامی حوزه ها از جمله مسائل اجتماعی، عفاف و حجاب، مسئولیت پذیری و غیره تاثیر گذار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *