دهمرده: چرا رئیس انقلابی دانشگاه فرهنگیان عزل شده است؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل امروز (چهارشنبه، 21خرداد 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس  با اشاره به گرانی در حوزه‌های مسکن و خودرو اظهار داشت: در شرایط کنونی فشار بسیاری بر قشر آسیب‌پذیر جامعه بوده و آستانه تحمل آنها به اتمام رسیده است.

وی افزود: برخورد با مفاسد مالی به ویژه مقابله جدی با مفسدان اقتصادی از جمله آقازاده ها بسیار ضروری است زیرا اشرافی‌گری سم مهلکی برای جامعه است؛ همچنین باید سوء مدیریت، تبعیض و بی عدالتی مبارزه شود.

نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه مشکل ما قبل از کمبود منابع، توزیع منابع است، تصریح کرد: از طرفی خام‌فروشی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، رتبه‌بندی معلمان، رفع مشکلات نهضتی‌ها و حق‌التدریسی‌ها از مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با انتقاد از سیاسی بودن عزل و نصب‌ها گفت: اخیراً رئیس انقلابی دانشگاه فرهنگیان عزل شده است، چرا مجلس نسبت به این مسئله بی‌تفاوت است.

وی همچنین گفت: از طرفی زنگ خطر گندم در سیستان و بلوچستان به صدا درآمده، همچنین گازرسانی و انتقال آب از دریای عمان، بسته شدن مرزها و حاشیه‌نشینی، تقسیم‌ استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و اصفهان جزء مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دهمرده با بیان اینکه ریزگردها امان مردم را بریده است، تصریح  کرد: آقای روحانی چه جوابی در پیشگاه خداوند برای مردم دارید، از طرف دیگر وضعیت دریاچه هامون، فاضلاب، کاهش پروازهای زابل و فیبر نوری از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در شرایط کنونی این سوال پیش می آید که چرا در فضای مجازی دستگاه‌های متولی به وظایف ذاتی خود عمل نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *