نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن

امروز تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی، حضور چشمگیر داشتند و خلاقیت و ابتکار در برنامه‌هایشان موج می‌زد؛ دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هم با نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب به میدان آمده بودند.

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: دانش‌آموزان با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن، باز هم نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستادند و برای سربلندی کشور، تمام تلاش خود را به کار می‌بندند.

امروز تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی، حضور چشمگیر داشتند و خلاقیت و ابتکار در برنامه‌هایشان موج می‌زد؛ دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هم با نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب به میدان آمده بودند.

امسال هشتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با هدف «تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی، تمدنی انقلاب اسلامی»، «تقویت بینش دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب»، «بستر سازی جهت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان»، «تحقق دو مأموریت تشکیلات یعنی نیروسازی و جریان‌سازی در سطح مدارس»، «هم افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل‌های دانش‌آموزی» و «جمع‌آوری ایده های اقدامی نسل پنجم انقلاب» برگزار شد.

️دانش‌آموزان قزوین در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، غرفه‌های نمایشگاهی مدرسه انقلاب را دایر کردند؛ این نمایشگاه بخش‌های مختلف داشت که از همکلاسی آسمانی گرفته تا بازی‌های مختلف.

نه تنها دانش‌آموزان دیگر بلکه مردم هم از غرفه‌های دانش‌آموزی استقبال کردند؛ همچنین امروز دانش‌آموزان به یاد سردار دل‌ها، پوستر و تصاویر او را با خود همراه داشتند.

پویش «صف به صف قاسم‌ها پی خونخواهی تو» از جمله برنامه‌هایی بود که توسط دانش‌آموز اجرا شد و ارادت خود را به سردار سلیمانی نشان دادند.

دانش‌آموزان انجمن اسلامی بندرعباس در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

در راهپیمایی امروز، گروه‌های سرود 1357 نفری از دانش‌آموزان در مراکز استان‌ها و برخی شهرها به اجرا پرداختند اما در کنار آن، گروه‌های سرود مدارس هم برگزار شد.

اجرای گروه سرود مشکات دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان در راهپیمایی۲۲ بهمن از نمونه این گروه‌های سرود بود.

یکی از بخش‌های نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، گام دوم است و دانش‌آموزان متناسب با بیانیه گام دوم، برنامه‌هایی را دارند. 

برپایی ایستگاه گام دوم انقلاب با حضور پر شور دانش‌آموزان انجمن اسلامی شهرستان اراک در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، لحظات ماندگاری را ثبت کرد.

دانش‌آموزان همراه و همگام با سایر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حضور پرشور و حماسی داشتند؛ تصاویر بالا اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان را نشان می‌دهد.

جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برپایی غرفه مدرسه انقلاب شامل منتخبی از غرفه‌های مدارس انقلاب در محل راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور از  برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در روز راهپیمایی بود.

وی به حضور منسجم اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکارد و دست‌سازه‌های خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

امروز برخی مناطق شاهد بارش برف و سرما بود اما دانش‌آموزان مانند مردم استوارتر از همیشه به میدان آمدند؛ در تصاویر بالا، دانش‌آموزان انجمن اسلامی آذربایجان غربی را می‌بینید که همگام با مردم در راهپیمایی حضور داشتند.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: امسال ویژه‌برنامه پویش پرچم افتخار ناظر بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید همگان به پرچم کشور افتخار کنند برپا شد و دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان در راهپیمایی حضور یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *