بازآرایی ساختار سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در کمیسیون دائمی هیأت امنا تصویب شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد که بازآرایی ساختار این سازمان در پنجاهمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنا سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با دستور جلسه اصلی مبنی بر بررسی بازآرایی ساختار سازمان در روز یکشنبه 29 دی ماه با حضور اعضا و نماینده منتخب هیأت امنا تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد مهدی کاظمی اظهارداشت: بر اساس هدف 6 از هدف‌های کلان سند تحول بنیادین، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی موظف به بهسازی و تحول در نظام برنامه‌ریزی درسی است. همچنین تحقق برخی از راهکارهای مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از جمله راهکارهای 1-1 و 3-9 و نیز اجرای کامل سند برنامه درسی ملی با توجه به 11 حوزه تربیت و یادگیری مستلزم بازآرایی ساختار سازمان است که بدون آن قطعاً نمی‌توان به این راهکارها مبنی بر بازتولید برنامه درسی، توسعه مشارکت و استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی و نیز سیاست چندتالیفی دست یافت.

وی اشاره کرد: بر این اساس طی دو جلسه، موضوع بازآرایی ساختار سازمان در کمیسیون دائمی هیأت امنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این کمیسیون با کلیات طرح بازآرایی ساختار سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی موافقت کرد و مقرر گردید ساختار تفصیلی آن برای ارسال به هیأت امنا، در کمیته‌ منتخب تدوین گردد.
کاظمی در پایان افزود: این ساختار، با هدف چابک سازی و انسجام بخشی به منظور دستیابی به اهداف اسناد بالادستی پیشنهاد شده است که تمامی قوانین و ضوابط مربوط به سازمان امور استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور در آن رعایت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *