پیش‌بینی برنامه‌های جبرانی برای تعطیلی مدارس/ امتحانات نیمه اول سال تحصیلی به تعویق نمی‌افتد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به تعطیلی‌های اخیر به دلیل افزایش آلودگی هوا، قطعا برنامه‌های جبرانی برای دانش‌آموزان خواهیم داشت.

پیش‌بینی برنامه‌های جبرانی برای تعطیلی مدارس/ امتحانات نیمه اول سال تحصیلی به تعویق نمی‌افتد

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری امتحانات در روزهای تعطیلی به دلیل آلودگی هوا اظهار داشت: امتحان 1100 نفر از داوطلبین امتحانات نهایی پایان‌دوره متوسطه که به صورت سراسری است، برگزار شده است. 

وی گفت: یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز در شهر تهران داریم که این تعداد براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا تعطیل شدند، ولی امتحانات 1100 نفر از دانش‌آموزان که در خرداد و شهریور نتوانستند نمره قبولی برای دیپلم دریافت کنند، امروز برگزار شده تا یک فرصت دیگری به آنها داده شود. 

فولادوند در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای جبران درسی دانش‌آموزان با توجه به تعطیلی مدارس دارید، گفت:‌ فعلا هنوز وضعیت تداوم تعطیلی‌ها را نمی‌دانیم، ولی برنامه‌هایی برای جبران این تعطیلی‌ها قطعاً مدنظر داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد: اگر متوجه شویم چند روز تعطیلی خواهیم داشت به تناسب برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا امتحانات نیمه اول سال تحصیلی به تعویق می‌افتد، گفت: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته از اوایل هفته آینده بارش باران را داریم و وضعیت هوا نیز بهتر خواهد شد و از روز شنبه نیز امتحانات برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *