مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزشوپرورش از ابلاغ دستورالعمل تطبیق کارنامههای تحصیلی دورههای آموزش متوسطه با نظام آموزشی جدید (۳،۳،۳،۳) در آینده نزدیک خبر داد.
ادامه نوشته »نشاط و امید در مدارس با بهره از نیروی انسانی پویا محقق میشود
یکی از دانشآموزان به مناسبت بیستمین سالگرد سازمان دانشآموزی ضمن قرائت بیانیهای خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: جاری کردن نشاط و امید در مدارس و تربیت نسلی جوان وابسته به تربیت مناسب دانش آموزان توسط نیروی انسانی کار آمد و پویا است.
ادامه نوشته » اجرای ۳۰ برنامه با رویکرد تعلیم و تربیت تمامساحتی
رئیس سازمان دانشآموزی کشور گفت: ۳۰ برنامه متنوع با رویکرد تعلیم و تربیت تمامساحتی و با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید توسط این سازمان اجرا شده است.
ادامه نوشته »توطئه انتشار کلیپ جنجالی درباره مدارس
رئیس دانشگاه فرهنگیان با طرح این پرسش که «دلیل انتشار این همه کلیپ درباره مدارس چیست؟»، گفت: اکنون تئوری توطئه از سادگی به پیچیدگی رسیده و عامل اصلی آن شبکههای اجتماعی است.
ادامه نوشته »اصلاح برنامه امتحانات نهایی خرداد ۹۸
برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی ۹۷-۹۸ از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اصلاح شد.
ادامه نوشته »ارایه خدمات داندانپزشکی به ۷ میلیون دانشآموز
رئیس اداره بهداشت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: بیش از ۷ میلیون دانش آموز ابتدایی در طول این سه سال در سطح شهر و روستا تحت پوشش برنامههای آموزشی، پیشگیری و غربالگری دندانپزشکی قرار گرفتند.
ادامه نوشته »لزوم اعلام اسامی مدارس و مدیران متخلف در جریان پخش کلیپهای مبتذل
پس از انتشار کلیپهای همخوانی دانشآموزان با آهنگی مبتذل، حداقل توقع مردم و اولیای دانشآموزان این است که ضمن اعلام هرچه سریعتر اسامی مدارس و مدیران متخلف در این جریان، کوچکترین اغماضی با خاطیان و بانیان آن صورت نگیرد.
ادامه نوشته »تلاش دشمن برای القای فضای ضدارزشها در مدارس
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه دستورالعمل سرودهای دانشآموزی سال ۹۷ ابلاغ شده است، گفت:دشمن میخواهد این را القاء کند، جریانی فرهنگی که با ارزشهای کشور مخالف است در مدارس عمومیت دارد اما به هیچ عنوان اینگونه نیست.
ادامه نوشته »اتفاقات خوب مدارس هم باید نشان داده شود
رییس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی درباره اتفاقات اخیر مدارس گفت: اتفاقات خوبی که در مدارس میافتد نیز باید نشان داده شود و بسیاری از معلمان همراه و همسو هستند نباید مشکل کوچکی را بزرگ کرد و آن را تعمیم داد.
ادامه نوشته »چالشی به نام “عدالت” در نظام پرداخت و توانمندسازی معلمان در آموزش و پرورش
برای نیل به جامعه عدالتمحور، نخستین و مهمترین گام، استقرار و نهادینهسازی عدالت در آموزشوپرورش است نظام تعلیم و تربیت ناعادلانه و آموزشوپرورش دور از عدالت، نتیجهای جز جامعهای دور از عدالت و افزایش شکاف طبقاتی نخواهد داشت.
ادامه نوشته »