اجرای ۳۰ برنامه با رویکرد تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزای فارس، علیرضا کاظمی رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور در آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه این سازمان به موفقیت‌های بسیار ارزشمندی دست یافته است، اظهار کرد: ما با دارا بودن یکی از بزرگترین تشکل‌های دانش‌آموزی و بزرگترین شبکه‌های درون سازمانی، یکی از بزرگترین تشکل‌های مهم پیشرو در حوزه تعلیم و تربیت هستیم.

وی افزود: با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار عضو و دارا بودن چندین شبکه خبری بزرگ استانی و کشوری سعی کردیم نقش مهمی را در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان داشته باشیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: نزدیک به۵۰ هزار مربی در کنار مربیان تربیتی مدارس و داشتن مربیانی از بدنه همه معلمان کشور که بدون هیچ چشم‌داشتی و دریافت حق‌الزحمه‌ای به ما کمک می‌کنند بالاترین ظرفیت را در حوزه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و مشارکت آنان دارا هستیم.

 کاظمی خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی با اجرای ۳۰ برنامه متنوع با رویکرد تعلیم و تربیت تمام ساحتی و باهدف ایجاد روحیه نشاط و امید به آموزش‌ و پرورش در این مسیر کمک کرده است.

وی اضافه کرد: با مربیان توانمند و آموزش‌دیده در مانورهای زلزله، تولد زمین، جشن نیکوکاری، اردوهای زیارتی، اعتکاف دانش‌آموزی، جشنواره‌ها، سیل مهربانی همکلاسی‌ها و…جلوه‌های زیبایی از حضور دانش آموزان را رقم‌زده‌ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش‌آموزی با آموزش منش‌های اخلاقی مانند راستی، درستی، نظم‌پذیری، قانون‌پذیری، تلاش، تدبیر، تفکر، شجاعت، دلیری و…در تحقق مهارت‌های دانش‌آموزی گام‌های اساسی و مهمی را برداشته است.

کاظمی افزود: در دهه سوم عمر سازمان دانش آموزی امیدواریم با حمایت‌های وزیر آموزش‌ و پرورش و همت همکاران، مأموریت‌های جدیدی که برعهده این سازمان گذاشته شده است، فرصت جدیدی برای انجام خدمات بدانیم و به‌ویژه در مسیر منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/