نشاط و امید در مدارس با بهره‌‌ از نیروی انسانی پویا محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، یکی از دانش‌آموزان حاضر در آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی بیانیه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش قرائت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

وزیر محترم و فرهیخته آموزش و پرورش امروز جمع حاضر بسیار خوشحال و خرسندیم که شما سرور گرامی در جمع ما میهمان ویژه جشنی هستید که نهال نوپای آن در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۸ در شرایطی خاص و تاریخی کاشته شد و بذر امید را در دل هزاران نوجوان این سرزمین نشاند ، امروز بعد از ۲۰ سال سربلندی ، تلاش توأم با عشق و علاقه شاهد درخت تنومندی هستید که شاخه و برگ آن سایبان هزاران نوجوان و جوان ایران اسلامی است.

آقای بطحایی همانگونه که مستحضر هستید جاری کردن نشاط و امید در مدارس وتربیت نسلی جوان، با نشاط ،دین‌باور، امیدوار، عالم، اخلاق‌مدار، مشارکت جو و جامعه‌پذیر برای توسعه و تحقق آینده کشور یک ضرورت امکان‌ناپذیر و مورد تأکید سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است.

در این راستا رسالت و مأموریت تشکیلاتی سازمان دانش آموزی جهت نیل به این مهم ، تربیت اجتماعی و دینی دانش آموزان با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی کار آمد و پویا در تشکیلات پیشتازان تحت راهبری مربیان و مدرسین، نیازمند حمایت قاطع جناب عالی می‌باشد، لذا استدعا داریم ما را در این راه بیش از پیش یاری نمایید.

امروز سازمان دانش آموزی نیازمند حمایت شما در خصوص نیروی انسانی ، سخت افزار و اعتبارات می باشد. سازمان دانش‌آموزی با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی خود می‌تواند با برگزاری برنامه‌های نشاط‌آفرین و امید بخش از قبیل جشنواره‌های شادی، سرودها و نواهای محلی، دوره‌های مهارت‌های اجتماعی، اردوهای محلی و منطقه‌ای و ده‌ها فعالیت متفاوت و جذاب دیگر در جهت رشد و اعتلای شخصیت دانش‌آموزان در تمام ابعاد ساحت‌های شش‌گانه تربیت گام برداشته و دانش‌آموزی را در تراز جمهوری اسلامی تحویل جامعه کند.

وزیر محترم امروز ما دانش‌آموزان شاهد فشارهای مغرضانه و ناجوانمردانه کسانی هستیم که قادر به درک تحول موجود در آموزش و پرورش نیستند و با بهانه‌جویی‌های واهی در پی زمین‌گیر کردن موتور مدیریتی وزارت آموزش و پرورش هستند ولی شما آگاه باشید که ما دانش‌آموزان، ضمن حمایت همه جانبه از تحولات ایجاد شده در آموزش و پرورش خواهان ادامه مسیر با قدرت بیشتر در این جهت هستیم.

در پایان از تلاش و کوشش همه‌جانبه جنابعالی و همکاران محترمتان در سازمان دانش‌آموزی تقدیر و تشکر می‌نماییم .

انتهای پیام/