مرتضی کریمی :از مردم بخاطر حمایت از ایدئو لوژی مذاکره با امریکا عذر خواهی کنید !!!



مرتضی کریمی نماینده تشکل دانشجویان در انتقاد به سخنان دکتر زیبا کلام که در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه یزد بیان کرده بود پاسخ داد وی گفت : جناب آقای زیبا کلام در سخنان خود فرمودید: امام در سال ۵٧ و ۵٨ حتی یک مورد سخنرانی در مبارزه با آمریکا ایراد نکردند و هیچ مخالفتی با اسرائیل ابراز نداشتند !!!
ضمن احترام به سن شما درخواست دارم کمی تاریخ مطالعه کنید چون برای استادی که کرسی دانشگاه را در اختیار دارد، این حجم از بی اطلاعی پسندیده نیست. امام راحل در تاریخ ١٣۵٧/٨/١٩ در مصاحبه مجله آمریکایی با صراحت از بردگی محمدرضا پهلوی برای آمریکا سخن گفته و آمریکا را به عنوان ریشه مشکلات عدیده کشور معرفی می‌کنند. حضرت امام در تاریخ ١٣۵٧/١٠/٧ در مصاحبه با دکتر جیم کوکلر استاد دانشگاه روتکرز آمریکا، اسرائیل را به عنوان حکومت نامشروع و حامی ساواک و دشمن مردم ایران مورد تاخت قرار داده و در اینجا نیز از آمریکا به عنوان دشمن یاد می‌کنند. صحیفه امام موجود است در شان دانشجویان نیست که با مباحث کذب، وقت آنان تلف شود و شاهد تحریف واقعیات باشند.
جناب زیبا کلام اگر ميخواهيد سندی بیابید برای تبرئه خود در حمایت از دولتی که همه داشته های کشور را بر سر برجام با آمریکا قمار کرد، از امام راحل هزینه نکنید. ریشه مبارزه با استکبار در بطن قرآن و آیه نفی سبیل نهفته است. عبارت مستضعف در مقابل مستکبر وضع شده است.
اسلام با بردگی مخالف است و این اصلی تام است.
در بهار ٩٢ به پشتوانه جریان اصلاحات، دولتی سر کار آمد که میگفت از قِبل درخت برجام از مشکل آب خوردن گرفته تا آلودگی هوای تهران و ریزگردهای خوزستان و احیای دریاچه های خشک شده و بیکاری یزد و… مرتفع خواهد شد. حال بعد از گذشت ۶ سال از عمر دولت مورد حمایت شما که روی کدخدایی آمریکا حساب کرده بود، گلابی برجام که هیچ، زیر سایه درخت آن هم نمی‌توان آرام گرفت.
امروز شما نباید بر نظام خورده بگیرید که وضع آشفته بخاطر دوری از تعامل با آمریکاست چون خودتان از مسبب های این مشکلات هستید که در ادامه تعامل با آمریکا برای کشور پیش آمد . بنزین سه هزار تومانی، دلار ١۵ هزار تومانی، قیمت نجومی مسکن و… در شرایطی حادث شد که آقای رئیس جمهور به کرات سخن راند که با مذاکره مشکلات معیشتی مردم را حل خواهد کرد.

دیروز تحریم بودیم اما هسته ای هم داشتیم!!!
امروز با وجود مذاکره با سواد ها، هسته ای را باختیم و تحریم های صد برابر کمر شکن تر از ادوار گذشته بر سرمان سایه انداخته است.
از مردم بخاطر حمایت از ایدئولوژی مذاکره با آمریکا عذرخواهی کنید!!!
تکمله :
راه منطقی حل مشکلات کشور در دست کدخدای بی خدا نیست. در اعتماد به توان جوانان ایرانی و سپردن امور به آنان است.
در دیوار کشیدن بین دزد و بیت المال است.
در روی کار آمدن مجلس و دولت جوان پویا است که نه با مدیریت کت و شلواری که با مدیریت جهادی برنامه ریزی امور کند!!!
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *