در همه بخش‌های سازمان تحرک و پویایی خوبی وجود دارد

دکترذوعلم در نشست هم‌اندیشی اعضای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تاکید کرد که در همه بخش های این سازمان تحرک و پویایی خوبی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی  سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در ابتدای این نشست حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش و ریاست سازمان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) وهفته وحدت با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام دارای دو شأن مُلکی و ملکوتی است اظهار داشت: شأن مُلکی پیامبرمربوط به این عالم و شأن ملکوتی ایشان مربوط به این است که انسان خلیفة الله، صادر نخستین و برترین موجود در عالم موجودات بوده و صفات الهی در او متبلور می یابد.

وی ادامه داد: وقتی نام شریف پیامبر اکرم برده می شود حکمت، عدالت،   اخلاق، آزادی و مجاهدت تداعی می شود. ایشان طی 23 سال بعد از بعثت تا زمات رحلت، پایه گذار اندیشه و تمدنی جدید در بشریت بودند.

معاون وزیر آموزش و پرورش به آیه«قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ» اشاره کرد و گفت: این آیه شریفه به عشق ورزیدن به خداوند و همچنین ارتباط خداوند و انسان و راز و حلقه واسطه این دوست داشتن می پردازد که همان تبعیت از پیامبر اکرم می باشد.

حجت الاسلام ذوعلم در تفسیری کوتاه به تشریح ابعاد وجودی نبی مکرم اسلام ودرسهایی که از این فخر بزرگ یعنی میلاد ایشان می توان دریافت کرد پرداخت.

وی سپس در خصوص فعالیتهای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: در همه بخش های سازمان تحرک و پویایی خوبی وجود دارد و این برخلاف القائات و تلقی های بیرونی است و همه در تلاش هستند تا مطابق با اسناد تحولی امور را به پیش ببرند.

پرسش و پاسخ توسط همکاران گرامی بخش پایانی این نشست بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *