آخرین جزئیات از مدارس پلمب شده توسط بنیاد شهید

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات پلمب مدارس توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: اخیرا جلسه‌ای با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری تهران برای بررسی این موضوع برگزار شد و تصمیم گرفته شد که آموزش و پرورش منابع خود را برای خرید یا اجاره این مدارس اعلام کند.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد افزود: مشکل عمده تداوم واگذاری یا اجاره مدارس است که باید این وضعیت بلاتکلیف خارج شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش هم این موضوع را پذیرفته‌اند، گفت: حالت بلاتکلیفی مدارس خوب نبود، در نتیجه مقرر شد تا منابع مورد نیاز برای واگذاری یا اجاره تأمین شوند و این اتفاق استمرار نیابد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که آیا هنوز بر سر اجاره یا فروش مدارس توافقی نشده است؟ بیان کرد: بستگی به وضعیت منابع آموزش و پروش دارد که کدام یک را اجازه دهد. در برخی از مواقع ممکن است آموزش و پرورش مدارس را خریداری و یا اجاره کند، لذا این به سیستم آموزش و پرورش بستگی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *