مصوبات شورای تخصصی دانشگاه فرهنگیان به زودی عملیات می‌شود

به گزارش ایسنا، سید کامران میرمعینی در نشست با کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور، اظهار کرد: امسال سی امین دوره جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان برگزار می‌شود که نقطه عطفی برای دانشگاه خواهد بود. حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی در کنار هم موجب هم افزایی و راهبرد می‌شود.

وی افزود: نگاه و نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دانشگاه فرهنگیان بسیار خاص و ویژه است و ایشان عرصه فرهنگی را مهم می‌دانند و بر کار جهادی و مؤثر در این عرصه تأکید دارند؛ بنابراین باید ما به عنوان کارگزاران عرصه فرهنگی دانشگاه فرهنگیان تمام تلاش و کوشش خود را انجام دهیم تا اصل امور را در حوزه فرهنگی به تعالی برسانیم.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به جایگاه اصفهان در فرهنگ و تمدن اسلامی تصریح کرد: برگزاری جشنواره هنری در اصفهان به لحاظ فرهنگ و هنر غنی آن مهم است. باید همواره در روند فعالیت‌های فرهنگی از تحول و نو اندیشی بهره ببریم تا شاهد پیشرفت و جهش چشمگیر در این عرصه باشیم.

دبیر جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان اظهار کرد: در آینده نزدیک مصوبات شورای تخصصی عملیاتی خواهیم شد و مواردی همچون ساماندهی نیروی انسانی، کارنامه فرهنگی دانشجو معلمان و طرح نظام نامه فرهنگی تربیتی از جمله اقداماتی است که تا ابتدای سال تحصیلی آینده به نتیجه خواهیم رساند.

در ادامه این جلسه، حبیب الله افشار پور- مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اصفهان اظهار کرد: جلسات قطبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی تشکیل می‌شود و کارشناسان فرهنگی که در خط مقدم جبهه فرهنگی و فعالیت‌های ارزشمند قرار دارند باید پیشنهادات خود را برای تعالی این حوزه ارائه کنند.

وی افزود: تلاش است که بتوانیم با تمام توان به رشد و تعالی مطلوب در عرصه فرهنگی برسیم. دانشجو باید در کنار درس یک مهارت نیز یاد بگیرد. به دنبال تهیه بسته آموزشی و فرهنگی برای رشته‌های جشنواره هستیم و باید استان‌ها در این حوزه کمک کنند.

به گزارش ایسنا، نشست کارشناسان فرهنگی و اجتماعی و سرپرستان نفرات اعزامی شرکت در بخش هنری بیست و نهمین جشنواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *