رتبه دوم دانشگاه فرهنگیان در میان دانشگاه‌های زیر نظام کشور و عضویت در سازمان بین المللی سینوو

رسانه معلم #

گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پس از درخواست و پذیرش سند عضویت سازمان بین‌المللی سینوو دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از دانشگاه‌های تخصصی ایران و در راستای گسترش همکاری‌‌های بین‌المللی آموزشی و پژوهشی به خانواده بزرگ این شبکه بین‌المللی علمی و دانشگاهی پیوست.

دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه‌های تخصصی ایران است که در راستای ایجاد نوآوری و توانمندسازی ساختار آموزشی مدارس؛ رسالت پرورش معلمان و کارشناسان آموزشی را برپایه شیوه‌های آموزش فن‌آورانه بر عهده دارد.

این دانشگاه هم‌اکنون دارای ۹۸ پردیس و مرکز دانشگاهی جداگانه خواهران و برادران می باشد.

همچنین بر اساس ارزیابی  مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری (ISC)در سال ۱۴۰۱و تاییدیه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فرهنگیان رتبه دوم را در میان دانشگاه‌های زیر نظام کشور  دارا است.

گفتنی است سازمان بین‌المللی سینوو با بَرنام شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام یکی از شبکه‌های وابسته به – کامستک – کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فن‌آوری کشورهای هم‌پیمان در سازمان همکاری‌های اسلامی است که وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری جمهوری اسلامی ایران میزبانی از آن را بر عهده دارد.

این سازمان بین‌المللی، پایگاهی سرشار از دانایی و توانایی است که با آرمان دادگری، ژرفایش و پایایی دانش و اندیشه‌ و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی جهان اسلام، در گسترش آموزش‌عالی همگانی استوار بر فن‌آوری هوشمند می‌کوشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *