نشست جوانان فرهنگی با موضوع انتظارات ما از مجلس آینده

رسانه معلم #نشست انتظارات ما از مجلس آینده پنجشنبه ۲۶ بهمن با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی معلم فکور استان، فعالان علمی و فرهنگی استان تهران و البرز برگزار شد.

این برنامه همکاری مشترک گروه معلم فکور و واحد جوانان کانون تربیت اسلامی بود.

در ابتدای جلسه آقای سالاروند، از اعضای شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی، درمورد مبانی اسلامی، پارامترها و راهبردهایی که پیامبر در ابتدای اسلام آغاز کردند، صحبت کردند. در ادامه به باید و نبایدهای انتخابات و در بخش‌های بعدی به خواسته‌های فرهنگیان از مجلس پرداختند.

در بخش دوم جمعی از فرهنگیان به بیان دغدغه و مطالبات پرداختند. مسائل اقتصادی و معیشتی، مسائل تربیتی و آموزشی، عدالت آموزشی، جذب و گزینش معلمان، مسائل و مشکلات مالی و آموزشی دانشجومعلمان، نحوه برنامه‌ریزی و مدیریت در آموزش و پرورش، مسائل سیاسی و بازی های سیاسی برخی نمایندگان در آموزش و پرورش مهمترین صحبت‌های مطرح شده در این نشست بود.

در پایان جلسه امیرحسین پوربخشی ضمن تشکر از حضور فرهنگیان در این نشست، از استمرار این جلسات خبر داد. همچنین درمورد تدوین مطالبات فرهنگیان از مجلس و انتشار آن به نمایندگی از فرهنگیان خبر داد. همچنین کنار گذاشتن دلخوری ها، امیدواری، ایفای صحیح نقش‌ها در قبال کشور و دین، کار علمی و مطالبه گری را مهم و ضروری دانست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *