بعلت وابستگی دانش آموزان به تغذیه اولیه مدرسه با احتمال سیل شدید در بعضی از ایالت ها مدارس بسته نخواهند شد

شخصی که پانچوی شفافی به تن دارد، شب هنگام در میان باران شدید در پیاده‌روی در مرکز شهر لس آنجلس راه می‌رود.

رسانه معلم به نقل از نیورک تایمز-به گفته مقامات، بسیاری از مدارس در جنوب کالیفرنیا، از جمله لس آنجلس یونایتد، دومین مدرسه بزرگ در کشور، در حال برنامه ریزی برای باز نگه داشتن بیشتر کلاس های درس در روز دوشنبه بودند، حتی در شرایطی که ایالت با باران شدید، سیل و رانش گل دست و پنجه نرم می کرد.

آلبرتو کاروالیو، سرپرست لس آنجلس، روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که بسیاری از دانش آموزان برای تغذیه اولیه به مدارس وابسته هستند و توضیح داد که چرا تصمیم گرفته است بیشتر منطقه را تعطیل نکند. او گفت که تأثیر باد و باران نیز بر حسب محله بسیار متفاوت خواهد بود، به این معنی که بسیاری از مدارس به این شدت آسیب نخواهند دید.

صبح روز دوشنبه، لس آنجلس یونایتد گفت که پیش بینی می شود باد در صبح کاهش یابد و آن را دلیلی برای باز نگه داشتن مدارس ذکر کرد.

لس آنجلس متحد بیش از 400000 دانش آموز در بیش از 700 مدرسه در سراسر منطقه دارد. حداقل یکی، آکادمی آمادگی کالج ویندل در سان ولی، بسته خواهد شد زیرا در منطقه تخلیه اجباری قرار دارد. آن دانش آموزان با توجه به منطقه به مدرسه دیگری گزارش خواهند داد.

سرویس ملی هواشناسی اعلام کرد که هشدار وقوع سیل ناگهانی برای بیش از 85000 نفر در شهرستان لس آنجلس و شهرستان ونتورا تا ساعت 9 صبح روز دوشنبه در اقیانوس آرام وجود داشت.

سایر مناطق در جنوب کالیفرنیا، از جمله سانتا مونیکا-مالیبو، لانگ بیچ و سن دیگو نیز از اوایل صبح دوشنبه هیچ برنامه ای برای تعطیلی اعلام نکرده بودند.

منطقه مدرسه متحد لانگ بیچ در رسانه های اجتماعی گفت که درختان را کوتاه می کند و زباله ها را از پشت بام ها حذف می کند تا خطرات احتمالی را از بین ببرد. همچنین از والدین خواسته شد که ایمنی را در اولویت قرار دهند و زمان بیشتری را برای تحویل و تحویل خودرو بگذارند.

به گفته مقامات، مدارس یکپارچه سانتا باربارا، یک منطقه کوچکتر در شمال لس آنجلس، روز دوشنبه به عنوان یک اقدام پیشگیرانه تعطیل شد. منطقه مدرسه در بیانیه ای گفت: “این تصمیم ایمنی و رفاه دانش آموزان و کارکنان ما در شرایط آب و هوایی بالقوه خطرناک را در اولویت قرار می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *