بیانیه شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان بمناسبت عملیات ظفرمند طوفان الاقصی

يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ.
عملیات غرور آفرین رزمندگان فلسطینی و تحرکات بی سابقه در درون شهرکهای صهیونیست نشین؛ دنیای استکبار و رسانه های مزدورشان را چنان سر درگم نمود که تا ساعتها همه گزارشات را بدون ملاحظات امنیتی- سیاسی منتشر می کردند؛ عملیات طوفان الاقصی که همه سیستم های الکترونیکی، امنیتی شبکه های جاسوسی سردمداران کفر و الحاد را به بازی گرفت، عمق استیصال و درماندگی داعیه داران قدرت های برتر نظامی جهان کفر والحاد را بیش از گذشته عیان نمود و بر باورهای دروغین ساکنان سرزمین های اشغالی، چنان شکستی سهمگین وارد آورد که ترمیم آن، برای رژیم کودکش به آسانی میسر نخواهد بود.
به راستی سست ترین خانه ها، خانه ی عنکبوت است.
شورای تشکل های فرهنگیان ضمن محکومیت حملات هوایی بزدلانه، به مناطق مسکونی و شهادت صدها کودک و زن بی دفاع، و بمباران مساجد و بیمارستانها و مراکز خبری غزه، عملیات شجاعانه طوفان الاقصی را مایه مباهات و افتخار امت مسلمان دانسته و به مزدوران غرب زده جهان اسلام، هشدار می دهد که امت مسلمان، خوش رقصی پادوهای رسانه ای استکبار را فراموش نخواهد کرد. آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، فلسطین را روزبه‌روز قدرتمندتر و دشمن غاصب را ناتوان‌تر کرده و به‌زودی بساط فساد این غده سرطانی برچیده خواهد شد.
در پی پیروزی‌های درخشان عملیات طوفان الاقصی نگرش ایمانی رهبر فرزانه انقلاب جلوه یافته و در دوران عبور از پیچ تاریخی، روزشمار پایان رژیم صهیونیستی باعجله در حال شمارش است. در این شرایط دنیای اسلام در برابر فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است و همه باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.
به امید آنکه با عنایت خداوند متعال، بزودی طومار این رژیم نژاد پرست جنایتکار در هم پیچیده و سرزمین های اسلامی آزاد گردد. ان شاالله

       شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان 
              

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *