جلسه موسسین مدارس غیر انتفاعی شهر تهران در ستاد کمیته فرهنگیان حامی آیت الله رییسی برگزار شد

محمدمهدی میرزالو:

در این جلسه ابتدا سردار کوثری با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو بر ضرورت دعوت از مردم جهت مشارکت در رای گیری در راستای ارتقای توانمندی و همبستگی جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت : هرچند فشار اقتصادی برای خیلی ها کمر شکن بود و ناراحت هستند ولی دل انان برای نظام می تپد .

وی ضمن معرفی آیت الله رییسی بعنوان اصلح ترین گزینه ریاست جمهوری ؛ ایشان را فردی تحول گرا با روحیات جهادی و مردمی دانست .

ایشان با مقایسه دو صنعت و عرصه تولیدات و فراورده موفق موشکی و تولید  ناموفق خودرو با کیفیت در کشور را ناشی از عدم نگاه جهادی و سود حداکثر ی و نگاه به بیرون و باور نداشتن شعار ما می توانیم ذکر کرد و گفت : بجای توکل به خدا دنبال حل مشکل با کدخدا ( آمریکا) هستند و این باعث فراموشی توانمندی داخلی خواهد شد.

سردار کوثر با اشاره به توجه به اهمیت و اثرگذاری  انتخابات در تمامی عرصه ها و لزوم بکار گیری بصیرت در انتخاب برتر گفت : ما با یدبهترین واصلح ترین را باا میدواری عالی انتخاب کنیم و آقای رییسی با توجه به داشتن توانمندیهای خاص  که در عرصه های گوناگون بعد از انقلاب بروز داده اند ؛ زیبنده این مقام است.

وی همچنین انتخاب یک دولت انقلابی و مجلس و شورای شهر جهادی  را گره گشای مشکلات کنونی کشور عنوان کرد.

در این مراسم آقای یزدی خواه نماینده محترم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن مرور  عملکرد دولت فعلی برغم متدین بودن  برخی افراد بدنه دولت ؛ آنان را  فاقد روحیه جهادی دانست که برنامه خاص اجرایی نداشته ویا کار بلد نبوده و یا انسجام کاری ندارند.

وی با اشاره به مشکلات موجود و مبتلا در صنایع ؛ آموزش و پرورش ؛ قطعی های برق مکرر بدلیل ضعف برنامه ریزی و ……..گفت :70 درصد مشکلات کشور ناشی از فقدان مدیریت کار آمد در کشور است و ظرفیت کشوربجای حل مشکل صرف مذاکره واهی و بی اثر با قدرتها شده که منجر به معطل شدن کارها گردیده است.

ایشان شرط مذاکره با قدرتهارا حفظ اقتدارملت و بازگشت امریکا به برجام دانست. وی سیاستهای دولت در اموزش و پرورش را ناموفق دانست و برلزوم حمایت از مدارس غیر دولتی تاکید نمود.

آقای دکتر سید بابک هاشمی نکو رییس کمیته فرهنگیان شهر تهران نیز در این مراسم به گفتمان دکتر رییسی که همان گفتمان سردار سلیمانی است اشاره نمود و با مقاسیه اجرای سند تحول بنیادین در اموزش و پرورش و قوه قضاییه ؛ تحولات عظیم منجربه اجرای سند تحول در قوه قضاییه  را ناشی از مدیریت تحول گرای آیت الله رییسی دانست  و وی را اصلح ترین فرد برای منصب ریاست جمهوری اعلام نمود.

وی همچنین به مشکلات موجود در در اموزش و پرورش در دوره تصدی دولت فعلی پرداخت و آن را ناشی از  بی توجهی وقعر اولویت قراردادن و اهمیت ندادن به نیازها ی آموزش و تکنولوژیکی و نیز عدم اجرای سند تحول بنیادین برغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و اختصاص بودجه حداقلی به آموزش و پرورش اعلام کرد.

رییس کمیته فرهنگیان شهر تهران همچنین به افت شاخص های فراگیری آموزش ؛ طرح های بین المللی مثل سواد خواندن ؛ کمبود شدید نیروی انسانی و ……. را ناشی از ضعف مدیریت کلان دولت در زمینه اموزش و پرورش دانست .

وی همچنین به حمایت دولت از مدارس غیر دولتی تاکید نمود و پیشنهاد کرد دولت در راستای تحقق عدالت آموزشی طرح هایی از قبیل خرید صندلی های خالی مدارس غیر دولتی خریداری و در اختیاز داشن اموزانئ بی بضاعت قرار گیرد.

سخنرانی بعدی این مراسم خانم دکتر حشمتیان ؛ رییس کمیته فرهنگیان شورای ائتلاف تهران بود وی با اشاره به فرمایش مقام رهبری ( با مردم باشید و با مردم بمانید) وی همگان را به کمک و همیاری در  استقراردولت  مقتدر با تلاش حداکثری دعوت کرد و گفت با ید تلاش کنیم یک دولت انقلابی ؛ توانمد  و پاسخگو به مردم داشته باشیم.

وی آیت الله رییسی را مناسب ترین فرد  برای اداره کشور دانست که امتحان خودرا در تمامی عرصه ها پس داده است. در اثنای برنامه ؛گروه سرود به اجرای برنامه پرداخت که بسیار مورد توجه قرارگرفت و در انتهای برنامه پرسش و پاسخ نیز انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *