همایش انتخاباتی آیت الله رئیسی در منطقه 9 با حضور سردار براتلو رئیس ستاد انتخاباتی ایشان در تهران برگزار شد

محمدمهدی میرزالو:

همایش حمایت از آیت الله رئیسی روز چهارشنبه مورخ 12 خرداد ماه سال جاری با حضور سردار براتلو و جناب آقای دکتر هاشمی‌نکو در جمع فرهنگیان انقلابی و ولایت مدار منطقه 9 شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت ایاتی از قرآن مجید وپخش سرود جمهوری اسلامی ایران ؛ دکتر سید بابک هاشمی نکو رییس کمیته فرهنگیان  تهران ستاد انتخاباتی دکتر رییسی با معرفی گفتمان دکتر رییسی که همان گفتمان سردار سلیمانی است گفت : ایت الله رییسی با تاسی از این تفکر و مشی سردار سلیمانی و با توانمندی وتجارب ذیقیمتی که در مسیر تحول گرایی دارند قطعا مشکلات را حل و فصل خواهند نمود.

اقای هاشمی نکو به مشکلات اموزش و پرورش در برهه کنونی اشاره نمود و تنها برنامه دولت در این حوزه را تلاش در واگذاری بی ضابطه و بدون برنامه مدارس به بخش خصوص دانست .

وی به نگاه متفاوت دولت  متولیان آموزش و پرورش از نگاه ویژه مقام معظم رهبری اشاره نمود و افزود: مقام معظم رهبری آموزش و پرورش را عمیق و دارای بازدهی حداکثری و سرمایه می داند لیکن دولت فعلی ان را همانند یک کالای مصرفی می پندارد.

وی به عدم اجرای سند تحول بنیادین که حاصل مطالعات وسیع و کارشناسی شده و تنهاراه برون رفت اموزش و پرورش بوده اشاره نمودو ان را ناشی از بی اعتقادی دولت فعلی و ضعف شدید مدیریت در این زمینه دانست.

ایشان به اجرای موفق سند تحول مشابه در قوه قضاییه اشاره نمود و گفت : ایت الله رییسی با نگاه تحول خواهی وبا  اقتدار و حس مبارزه با ظلم وفساد به اجرای خوب سند تحول درقوه قضاییه پرداختند و موفق هم شدند.

وی به بهانه ها و دلایل  واهی مسولان دولت فعلی درتوجیه عدم اجرای بهینه سند تحول که ان را ارمانی و غیر قابل دسترس می دانند عنوان کرد: تمامی اسناد تحول کشورها آرمانی است و آرمان ما متاثر دین و اخلاق اسلامی است. 

وی همچنین به حمایت حداکثری از معیشت معلمان تاکید کرد.

سخنرانی بعدی مراسم حجه الاسلام محمددوست از کارشناسان قوه قضاییه و فعال سیاسی مذهبی ؛به اهمیت ویژه انتخابات این دوره اشاره و آن را فراتر از رای به ریاست جمهوری دانست و گفت: تمام جریانهای باطل در مقابل ما ایستاده است تا نظام دینی مردمسالار راناکارامد جلوه دهد .

ایشان با روایتی از سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه : ما اگر از تفکر امام (ره) فاصله بگیریم سیلی سختی می خوریم به تلاش ناموفق دشمنان در حذف  زمینه بروز انقلاب در نقاط مختلف  جهان که ازانقلاب ایران تاسی می گیرند؛ پرداخت

وی بزرگترین آفت حکومت دینی را بی تفاوتی دانست بر ضرورت هوشیاری مردم و بصیرت افزایی تاکید کرد و خدمات آیت الله رییسی را در راستای سردار سلیمانی دانست که منجر به سربلندی کشور در جهان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *