بیانیه کانون تربیت اسلامی کردستان به مناسبت روز قدس ۱۴۰۳

بسم الله قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

رژیم کودک‌کش، غاصب و خونخوار صهیونیستی که در عملیات بزرگ طوفان الاقصی شکست حیثیتی را متحمل شد و هیمنه پوشالی رژیم جعلی خود را خورد شده دید بار دیگر دست به یک اقدام جنایتکارانه و خلاف کلیه قوانین و معاهدات بین‌المللی زد و در اقدامی وحشیانه کنسولگری ایران در سوریه را مورد حمله قرار داد و متأسفانه در این حمله هفت تن از مستشاران ایران در سوریه به شهادت رسیدند که از جمله سردار سرافراز اسلام و یادگار هشت سال جنگ تحمیلی محمدرضا زاهدی و یار و همراه ایشان سردار حاجی رحیمی که در روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) به خیل عظیم شهیدان پیوستند.

رژیم شیطان صفت با خوی حیوانی صهیونیست با این اقدام بار دیگر چهره واقعی خود را این بار در اوج پستی و زبونی به جهان نشان داد و ثابت کرد به هیچ اصولی پایبند نیستند و این رفتار جنون آمیز نشان داد که به طور قطع به روزهای پایانی این رژیم جعلی نزدیک هستیم و این چنگ زدن ها مانند چنگ زدن کسی است که در حال غرق شدن دست به هر کاری می زند.

کانون تربیت اسلامی استان کردستان، ضمن محکوم کردن جنایت حمله به کنسولگری ایران که قلب‌های مؤمنان را اندوهگین ساخت، شهادت لاله‌های گلگون کفن وطن را به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رهبر فرزانه و خانواده‌های داغدار این شهیدان و تمام امت شریف ایران و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

همچنین به فرموده پیامبر اکرم(ص): «هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود؛ اما به یاری آن مظلوم برنخیزد، مسلمان نیست.» در این شرایط که مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونسیت مقاومت کرده و تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر در این راه شهید و زخمی شده‌اند روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری خواهد داشت.
بار دیگر ملت آزادی خواه ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صحنه‌های با شکوه و حماسه‌ای دیگر را در روز قدس در حمایت از آرمان‌های قدس شریف ثبت خواهند کرد.
ما در کانون تربیت اسلامی، به نوبه خود از مردم غیورکردستان به ویژه قشر بصیر فرهنگیان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنیم، تا بار دیگر دفاع از مردم مظلوم فلسطین که دفاع از حقیقت است را با محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل به نمایش بگذاریم.
به امید نابودی کامل رژیم جعلی و منحوس اسرائیل.
کانون تربیت اسلامی کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *