۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی به بیش از دو میلیون و ۳۵۸ هزار نفر روز در ایام نوروز خدمات دادند

گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ رزرو اینترنتی مراکز اقامتی فرهنگیان آغاز شده بود و فرهنگیان می‌توانستند با ثبت نام، از ۲۸ اسفند سال گذشته از مراکز اقامتی ویژه خودشان استفاده کنند. پیش بینی شده بود ۴۲۰ هزار خانوار شامل یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال بهره ببرند.

نیک فر با بیان اینکه طرح اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۳ فروردین به پایان رسید، گفت: دو میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۰ (نفر-روز) در مدارس، اقامتگاه‌های دائم و موقت، اردوگاه‌ها، پردیس‌ها و خانه معلم‌ها پذیرش شده‌اند که معادل یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۵۸۲ نفر یا ۲۹۵ هزار و ۶۰۹ خانوار هستند.

وی استان فارس را با ۶۳۶ هزار و ۵۶ «نفر – روز» پذیرش، سکاندار پذیرش در بین استان‌های کشور دانست.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بعد از استان فارس استان‌های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و هرمزگان به ترتیب بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت، افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *