نهضت ساخت ۱۰۰ هزار مسکن برای فرهنگیان در قم کلنگ خورد

رسانه معلم#خوشبختانه عزمی همراه با تدبیر وبسیج امکانات در وزارتخانه برای ایجاد آرامش فرهنگیان و رفع دغدغه های اولیه زندگی آنها از جمله مسکن شکل گرفت قرار گاهی در صندوق ذخیره بامدیریتجدید دکتر احمدی راه اندازی شد تفاهم نامه ای با وزارت مسکن منعقد شد وزمین را نیز دولت متقبل شد در این میان آورده بانک ها واختصاص اعتبارات که همیشه پاشنه آشیل اینگونه تصمیمات بود مشخص نشد کلنگ زنی زیر را می خوانیم شاید روزنه ای باشد برای خروج از اما واگر ها

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات مدیره مسکن فرهنگیان استان قم روز جمعه در حاشیه این آیین، گفت: امروز کلنگ ۴۰۰ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۳۴۵۰۰ متر مربع در منطقه تپه سلام با نام شهرک سلام فرهنگیان با حضور مسئولین استانی بر زمین خورد.

حمیدرضا قزاقی با اشاره به اینکه ذینفعان این طرح از فرهنگیانی هستند که فرم ج آنان مثبت بوده خاطرنشان کرد: پس از غربالگری اولیه تعداد ۴۰۰ نفر از این عزیزان مشمول طرح مسکن در غالب نهضت ملی مسکن شده اند.

وی ادامه داد: در این طرح تعدادی از فرهنگیان که در سال ۱۳۹۸ در طرح مسکن ثبت نام کرده بودند اما به دلیل عدم تأمین منابع از ادامه کار بازمانده بودند دعوت شدند.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اهمین توجه به مساله معیشت معلمان گفت: امروز با رویکرد اهمیت جایگاه معلم و پوشاندن جامه عمل به منویات مقام عظمای ولایت با همراهی نهاد های استانی مشغول انجام این طرح شده ایم.

وی در خصوص مشارکت اعضا در این طرح خاطر نشان کرد: پیگیری هایی برای تسهیل در پرداخت سهم فرهنگیان در تأمین منابع انجام خواهد شد.

گفتنی است کلنگ ۴۰۰ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۳۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در منطقه تپه سلام با نام شهرک سلام فرهنگیان با حضور مسوولان استانی بر زمین خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *