رای دادن به لیست شورای ائتلاف و پایداری که بیشترین احزاب و گروه های انقلابی در این مجموعه هستند به صواب نزدیکتر است

رسانه معلم#

چند نکته در مورد انتخاب اصلح و ارجح
۱.سید حسن نصرالله ابتدای نبرد الاقصی فرمود: واقعیت میدان به ما می گوید چه باید بکنیم.
سوال این است دو روز مانده به انتخابات واقعیت میدان چیست؟
۲.واقعیت میدان این است که اصولگرایان و قلندران جبهه انقلاب در این انتخابات حداکثر ده لیست و حداقل پنج لیست ارائه داده اند،انقلابیون به کدامین لیست رای دهند؟
۳.واقعیت میدان می گوید نمایندگان جبهه انقلاب با هم رقابت می کنند، لیست رقیب یعنی اصلاحات در تهران و شهرستان ها احتمال توفیق آنها زیاد است.
۴.برخی لیست های جبهه انقلاب گفتمان نه به قالیباف را نمایندگی می کنند، حجت آنها برای این کار چیست؟ چرا می خواهند یکی از فرماندهان اصلی میدان را بزنند، در حالی که هیچ حرف و حدیثی مبنی بر رقابت با رقیب اصلی از آنها صادر نمی شود.
۵.امام خامنه ای در سوم خرداد در دیدار با نمایندگان مجلس، مجلس کنونی را مجلس انقلابی دانست و دو بار از قالیباف نام آورد و عملکرد مجلس را تایید فرمود.
اگر قالیباف با هشت سال فرماندهی لشکر در دفاع مقدس با دو حکم امام خامنه ای در نیروی هوایی سپاه و نیروی انتظامی و کارنامه مشخص در مدیریت شهرداری تهران به نمایندگی از جبهه انقلاب، انقلابی نیست پس کیست؟
امام خامنه ای همین اخیرا فرمودند در فضای مجازی به یکدیگر تهمت نزنید، اهانت نکنید، توهین و بددهنی نکنید، این انتخابات را بی برکت می کند. چه کسانی توپخانه خود را روی مجلس انقلابی و رییس آن سوار کرده اند و انتخابات را بی برکت کرده اند؟
۶.تقسیم رای هواداران جبهه انقلاب به پنج لیست یک گل بخودیست. کسانی که بانی لیستهای منهای قالیباف را مدیریت کرده اند، به تعبیر حضرت علی (ع)به کسانی شبیه هستند که برای اینکه دشمن پشت سر خود را بزند، نیزه را در سینه خود فرو می کند تا به او آسیب برساند. دشمن با این بلاهت از بین نمی رود.
۷.به نظر می رسد رای دادن به لیست شورای ائتلاف و پایداری که بیشترین احزاب و گروه های انقلابی در این مجموعه هستند به صواب نزدیکتر است

تلاشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *