بحران یادگیری ریاضی دانش آموزان آمریکایی رهبران از ۵۰ ایالت و۱۴ کشور ومتخصصان موضوعی را دور هم جمع کرد

مرکز ملی آمار آموزش (NCES) وزارت آموزش ایالات متحده و مؤسسه علوم تربیتی (IES) اخیراً اجلاس ریاضیات IES را برگزار کردند تا به کاهش بی سابقه در پیشرفت ریاضیات رسیدگی کنند، همانطور که NAEP(ارزیابی ملی پیشرفت آموزشی) در سال 2022 نشان داد. تیم رهبری گروهی برجسته و متنوع را گردآوری کرد. گروهی از مجریان برای به اشتراک گذاشتن دانش، تجربیات و بینش خود در طول رویداد. بیش از 3000 رهبر ملی، ایالتی و محلی – همراه با مربیان، محققان، سیاستگذاران و کارشناسان آموزشی – از 50 ایالت، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو، مناطق دورافتاده و بیش از چهار ده کشور در اجلاس شرکت کردند.در آخر اینگونه از اجلاس تقدیر شد

از همه کسانی که به ایجاد این مجموعه قابل توجه از اطلاعات کمک کردند که می تواند راه را برای بهبود پیشرفت ریاضیات در سراسر کشور و سراسر جهان هموار کند، سپاسگزاریم. دانش آموزان پتانسیل، ظرفیت و توانایی موفقیت را دارند. یکی ازشرکت کنندگان گفت

بچه هاموجوداتی بی‌نهایت با امکانات بی‌نهایت هستند». این به همه ما بستگی دارد – معلمان، محققان و سیاستگذاران – مطمئن شویم که هر کودک فرصت های کافی برای کشف و تجربه آن امکانات را دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *