هماهنگی نیروهای انقلابی، مشارکت بالا در انتخابات

باسمه تعالی
جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران شعب کانون تربیت اسلامی استان ها روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ برگزار شد.

در ابتدای جلسه هر یک از اعضا گزارشی درمورد حضور فرهنگیان و اخبار انتخابات در استان‌ها ارائه دادند. از مهمترین موضوعات مطرح شده می‌توان به شناخت انگیزه‌ها، نقاط ضعف و قوت موجود، تبیین مسائل مربوط به انتخابات، بررسی اسامی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، اهمیت مشارکت بالا، هشدار جهت اختلاف نظرها در میان نیروهای اصول گرا، اهمیت حضور فرهنگیان به علت جمعیت قابل توجه و حساسیت جایگاه اشاره کرد.

در بخش دوم دکتر روح الامینی تاریخچه‌ای مختصر درمورد شکل گیری و گسترش شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ارائه دادند. همچنین خبر از تغییرات اساسی که در این اواخر در ساختار شورا به خصوص درمورد حضور بانوان، جوانان و افراد پیشکسوت شده است، دادند. در ادامه ایشان به رویکرد مقام معظم رهبری جهت حضور، مشارکت و رقابت در انتخابات اشاره کردند. ایشان فرمودند که نگاه شورا به دنبال حرکت به سمت مجلس انقلابی و کاراتر هستند.

در بخش بعدی هر یک از اعضا پرسش‌ها، دغدغه و نکات خود را پیرامون مباحث انتخابات بیان کردند از جمله: توجه به احزاب و تشکل‌های تاثیر گذار از جمله کانون تربیت اسلامی، حضور نیروهای توانمند و انقلابی در لیست شورا، حضور حداکثری، نگرانی برای چند صدایی بودن نیروهای انقلابی، نگرانی درمورد مسائل تورم و اقتصادی، و هماهنگی در امور استان‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *