مهم ترین اخبار ۲۷تیر ۱۴۰۲

۱. مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری اردوهای تلفیقی زیارتی – آموزشی برای ۱۵ هزار دانش‌آموز تحت پوشش خبر داد.

۲. وزیر آموزش و پرورش بر همراهی این وزارتخانه با خیرین سلامت کشور تاکید کرد و حضور این خیرین در کنار مجموعه آموزش و پرورش را اتفاق بابرکتی برشمرد

۳. معاون رئیس جمهور در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» گفت: در همکاری با وزارت آموزش و پرورش به دنبال تبدیل فناوری هسته‌ای به یک باور فراگیر بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها هستیم.

۴. وزیر آموزش و پرورش در دیدار با جمعی از خیرین سلامت کشور با بیان این که فصل جدیدی از همکاری آموزش و پرورش و خیرین سلامت آغاز شده است، گفت: آموزش و پرورش به عنوان بسترساز برای انجام امور خیر همراهی خود را اعلام و تسهیل‌گری‌های لازم را انجام می‌دهد.

۵. رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزی آموزشی گفت: ارتقای رمزينه‌ها، مهم‌ترين هدف جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد است.

۶. تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومين دوره المپياد جهانی فيزيك موفق به كسب چهار مدال نقره و یک برنز شد.

۷. آیین اختتامیه جشنواره تدریس برتر، با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *