جلسه حامیان آیت الله رییسی در مناطق 1و 2 آموزش و پرورش برگزار شد

محمدمهدی میرزالو:

 اگر اصلح را انتخاب کردید کاری اسلامی می کنید.(امام خمینی ره)

 آقای فرشیدی وزیر اسبق اموزش و پرورش در جمع حامیان فرهنگی دکتر رییسی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و سردار سلیمانی و ارزوی طول عمر با برکت و توفیق الهی برای مقام معظم رهبری طی سخنانی با تاکید بر شرکت پرشور عموم مردم در انتخابات پیامد آن را بروز استعدادهای ناب جدید در خدمت به کشور دانست و گفت : مساله کنار رفتن برخی افراد از نظر مردم مساله عجیبی نیست ( تعبیر مقام معظم رهبری )

ایشان به پیامدهای دیگری از شرکت پرشور مردم در انتخابات مانند افزایش قدرت حداکثری اقتدار نظام در حوزه بین اللملی  اشاره نمود و آن را بیمه انقلاب بدون هزینه کردن دانست و عنوان نمود با این اقتدار قدرتها خواهند فهمید که با یک ملت طرف هستند نه یک دولت ؟!

وی با اشاره به اهمیت ویژه این انتخابات در جوامع بین المللی و اسلامی نظرهمگان را به این موضوع که دشمن دایم در حال توطیه تغییر ذایقه مردم و بستر سازی در اجرای کودتای نرم بعنوان اولویت آنان؛ معطوف و برلزوم هوشیاری همگان تاکید کرد.

آقای فرشید با یاداوری خدمات  برجسته و خاص آیت الله رییسی در موقعیت های مختلف ؛  به مبارزه ایشان با  بدنه فساد در حوزه های مختلف کشوربرغم فشارهای فراگیر اشاره نمود و این امر را منوط به داشتن  شجاعت و بی باکی دانست که در وجود ایشان نهفته است.

وی استقلال سیاسی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ؛ و ان را خط قرمز امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست .

وی به ترفندهای اصلاح طلبان و گروههای مشابه با خط و ربط شان در مسیر انتخابات   به  ابعاد مختلف فضا سازی های نیاز های کاذب جهت الغا به جامعه ؛ حمایت از منافقین در جهت تخریب رقیب انتخاباتی ؛  اعلام اولویت های کاذب بعنوان اولویت اصلی ؛ دادن آدرس غلط به مردم ؛  تفکر تبدیل جمهوری اسلامی به جمهوری سرمایه داری  ؛ تنزل جایگاه  خطیررهبری از نقش اصلی و استراتزیکی به مقام تشریفاتی ونمادین همانند کشورهایی مانند انگلیس ؛ ااستفاده  از سبلریتی ها ی هنری  و ورزشی در کور کردن بصیرت مردم  ……از مصادیق و ترفند های نادرست و ناجوانمردانه انان در کسب رای مورد نظراشاره و بر لزوم حساسیت مجموعه نیروهای انقلاب در این راستا تاکید کرد.

ایشان رقابت نیروهای انقلاب را بر مدار جاده اسلام و عقل عنوان کرد وراه محبوب شدن در نظام اسلامی را  فتح قلب ها و عقل ها در مسیر خدمت به مردم دانست.

وی به آسیب های اسفناک دولت فعلی در تعطیلی کارخانه ها و بیکارشدن کارگران و توسعه وسیع قاچاق کالا در کشور اشاره و ان  را ناشی از بی توجهی به اقتصاد مقاومتی دانست.

آقای فرشیدی ضمن حمایت از آیت الله رییسی ایشان را موصوف به صفات وویژگیهای خاص ریاست جمهوری و شاخص ها و محورهای اعلامی وی در مسیر خدمت به مردم را این گونه اعلام کرد : فردی تحول خواه ؛ مستقل ؛ تمایل توسعه جوانگرایی؛ اولویت خدمت به محرومان ؛ دیپلماسی فعال برای رفع تحریم ؛  حافظ عزت مردم ایران ؛پاسداری از آزادی بیان و قلم ؛ حمایت از قومیت ها ؛ شفاف سازی در منظر مردم ؛ اشتغال؛ تحول همه جانبه نظام مند در نیل به ایران بعنوان محورها و شاخص های وی اعلام نمود.

در این مراسم همچنین آقای سید بابک هاشمی نکو رییس کمیته فرهنگیان ستاد آیت الله رییسی؛ با اشاره به گفتمان اقای ریسی که گفتمان خود را گفتمان شهید سلیمانی و تحقق شعار ما می توانیم ؛ از همگان خواست به وظیفه خطیرخوددر فراهم کردن زمینه رای حداکثری تاکید نمودو ایت الله رییسی را اصلح ترین فرد برای اداره حوزه اجرایی کشوردانست .

وی در ادامه به وضعیت نامطلوب اموزش و پرورش و ابعاد به ابعاد پیامدهای بی توجهی دولت فعلی بر آموزش و پرورش اشاره نمود و کاهش پوشش تحصیلی ؛ واگذاری بدون مطالعه و شتاب زده و بی ضابطه 10درصدی سالانه آموزش و پرورش به بخش خصوصی ؛ عدم توجه به سند تحول بنیادین و بیانات و توصیه های گرهگشای مقام معظم رهبری ؛ بایکوت کردن فعالیت های پرورشی در مدارس ؛ کاهش شاخص پوش تحصیلی دانش اموزان ؛ سقوط نظام آموزشی در شاخص بین المللی سواد خواندن و طرح ها؛ کاهش شدید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برغم نیاز شدید نیروی انسانی  و……..از عناوین و مصادیق اسیب های ناشی از این تفکر و سیاست اعلام نمودند.

در این مراسم خانم دکتر حشمتیان نماینده نماینده کمیته فرهنگیان  شورای ایتلاف تهران طی سخناین عمیق ترین نفوذ شمن را نفوذ فرهنگی اعلام کرد و بر ضرورت ایجاد شبکه های تشکیلات موثرمعلمان  و ساماندهی این تشکیلات تاکید کرد.

وی به اثرات حضور نیروی واجد شرایط و پاکدست در راس قوه مجریه اشاره نمود و آن را ارتقای سطح کشور و سایر قوا موثر دانست .

گفتنی است دراثنای  این مراسم گروه سرود داشن اموزی به اجرای سرود پرداخت که بسیارمورد توجه حاضرین قرارگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *