فصل انتخابات فصل آزمایش الهی است

📌📌📌 اولین نشست شاخه جوانان کانون تربیت اسلامی با دبیر استان چهار محال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ در محل شورای نگهبان استان برگزار شد.

به گزارش واحد رسانه‌ی کانون تربیت اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، آقای حبیب نیکخو مدیر دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان و دبیر کانون تربیت اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین روز دزفول را تبریک گفت و افزود: حضور فرهنگیان دغدغه‌مند در چنین جلساتی، منجر به آگاه‌سازی و هم‌فکری می شود چراکه ساختار فکری، مایه‌ی مبنادارِ علمی است.

مدیر دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان زمان انتخابات را یک غنیمت عظیم دانست و گفت: زمان انتخابات، فرصتی است برای ارزیابی فضای فکری و سیاسی جامعه لذا محتوایِ انتخابات، ابراز نظرات متنوع است.

ایشان افزودند: عرصه‌ی انتخابات، عرصه‌ی بروز و ظهور نظرات مختلف است به همین خاطر باید به آن توجه ویژه‌ای نمود.

دبیر کانون تربیت اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اخلاقِ سیاسی را زیربنایِ فکری و عملی نخبگان و تجربه‌داران دانست و گفت: تجربه داران در جریان‌های مختلف باید ادبِ سیاسی را رعایت کنند. اگر فضای عالَم توهین و تخریب باشد، بازهم ما اجازه نداریم توهین و یا تخریب نماییم چرا که به همه آسیب می زند و اخلاق‌مداری بالاتر از تمامی جوانب انتخابات است.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان فرمایشات رهبر معظم انقلاب را شاهراهِ حرکت به سمت سعادت دانست و گفت: فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در حوزه‌‌های مختلف، کددهی در خط مشی انقلاب است.

ایشان افزایش یا کاهش مشارکت در انتخابات را نتیجه عملکرد دولت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: نوع عملکرد دولت ها و نتایجِ کارکردشان، نقش اساسی و مستقیم در میزان مشارکت در انتخابات دارد.

دبیر کانون تربیت اسلامی استان چهارمحال و بختیاری صحت در انتخابِ محتوا خصوصا در فضای مجازی را اولویت اساسی همه‌ی آحاد جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد که با رشدِ فهمِ سیاسی در گروه‌های مختلف، دموکراسی و انتخاب، آگاهانه‌تر انجام خواهدشد.

لازم به ذکر است در این جلسه، جمعی از جوانان فرهنگی و دغدغه‌مند به بیان دیدگاه ها‌ی خود در خصوص مسائل آموزش‌وپرورش و همچنین انتخابات پیش‌رو پرداختند.
این نشست با حضور اعضای اصلی جمعیت فرهنگیان جوان استان به منظور هم اندیشی با اعضای کانون تربیت اسلامی تشکیل گردید.

🔷🔷🔷 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:

◀️ اینستاگرام:
@kanoon_tarbiat_CHB
◀️ توییتر:
@kanoon_tarbiat_CHB
◀️ ایتا:
@kanoon_tarbiat_CHB

┄┅══❁🌹❁══┅┄


واحد رسانه کانون تربیت اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *