‌نام شهدای ۱۰ دی زینت‌بخش مدارس ورامین می‌شود

‌حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین در «یادواره شهدای ۱۰ دی» در «مدرسه شهدای ۱۰ دی» شهرستان ورامین اظهار کرد: خون شهدای ۱۰ دی ورامین بر زمین ریخته شد تا فریاد بیداری سر داده شود.

به گزارش ایسنا، رییس ستاد اقامه نماز شهرستان ورامین افزود: پیام شهدا بصیرت‌افزایی بود. شهدا رفتند تا امروز ما با آگاهی و بصیرت، مسیر درست را انتخاب کنیم.  ۱۰دی ۱۳۵۷ نقطه‌ای درخشان در تاریخ ورامین محسوب می‌شود و ورامینی‌ها نشان دادند  که پشتیبان نهضت اسلامی هستند و در این راه خون خود را نثار می‌کنند. امروز باید از همه ظرفیت‌ها برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

امیر محمدی رییس آموزش و پرورش ورامین در مراسم یادواره شهدای ۱۰دی سال ۱۳۵۷ شهرستان ورامین اظهار کرد: ورامین در حوزه ایثار و شهادت نقش مهمی را ایفا کرده و شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به طرح آموزش و پرورش ورامین برای نامگذاری کلاس‌های ورامین به نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منطقه افزود: تلاش داریم تا کلاس‌های مدارس مزین به نام شهدای ورامین شود که اقدامی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حساب می‌آید.

رییس آموزش و پرورش ورامین با تاکید بر ضرورت معرفی شهدای ۱۰دی سال ۱۳۵۷ اظهار شد: در آینده نزدیک مدارسی در شهرستان ورامین به نام شهدای ۱۰دی نامگذاری خواهد شد تا نام تمام شهدای این حماسه بزرگ زینت بخش مدارس منطقه شود.

وی خانواده شهدای ۱۰دی را مایه افتخار منطقه دانست و گفت: ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ از روزهای پرافتخار تاریخ ورامین است.

نام شهیدان محمدحسین شیرازی، مسعود میرزایی، حسن کریمی،اکبر سهم دینی و ابوالفتح گلعباسی به عنوان شهدای ۱۰ دی ورامین در آسمان دیار ۱۵ خرداد می درخشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *