چقدر شیرین است اعتمادتوامان با اعتقاد!!!

یاد داشتی از مرتضی کریمی
سلام مرا به فرهنگیان جوان ولايتمدار و انقلابی استان فارس برسانید و برای شروع حرکت جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی به آنان خدا قوت بگویید..

دیروز در حاشیه نشست فرماندهی محترم سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی با مجامع راهبردی بسیج، در حاشیه برنامه چند دقیقه ای مجال شد و با جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج هم کلام شدم.
فرصتی که مغتنم شمرده شد و گزارش اجمالی اعلام موجودیت و فعالیت های فرهنگیان جوان ولايتمدار و انقلابی استان فارس به گوش سردار رسانده شد.
سردار سلیمانی از شندیدن راهبرد فرهنگیان جوان استان فارس بسیار خوشحال شدند و فرمودند : به نیابت از من به جوانان انقلابی فرهنگی، سلام برسانید و به ايشان خدا قوت بگویید.
از سردار خواستم ضمن دعا برای قوت در ادامه انجام رسالت نصیحتی ما را مهمان کنند.
ایشان در جواب درخواستم،
سه مرتبه فرمودند:گام دوم انقلاب اسلامی شروع شده است، در گام دوم ما نباید شما را نصحیت کنیم، شما جوانان انقلابی کارتان را بلدید، شما باید ما را نصیحت کنید.
جمله ای بسیار عمیق و ارزشمند که قلبم را آرام کرد.
عمار رهبری با اقتدا به امام عشق، از عمق جان جوان انقلابی را باور کردند، همانگونه که امام بزرگوار ما به جوان ارزشی اعتماد داشتند،
همانگونه که رهبری به جوان انقلابی اعتقاد دارند.
و چقدر شیرین است این جنس از اعتماد توأمان با اعتقاد!!!
باری..
بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و خطاب جوانان جهت خط شکن شدن در کارزار مدیریت کشور ، تکلیف انصار حزب الله روشن شده است.
فقط ، کافی است،
جوانان انقلابی خود را باور کنند و با سلاح علم و ایمان برای فتح خرمشهر ها آماده شوند.
چون امروز، جوان انقلابی در جایی قرار گرفته که مرکز دنیا بر آن مدار خواهد چرخید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *