اعلام نتایج تغییر دوره کارکنان استانی در سال 98 توسط معاون پژوهش و برنامه ریزی کردستان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان از اعلام نتایج تغییر دوره کارکنان در سال 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طالب محمدی با اعلام این خبر به تشریح جزییات آن پرداخت و گفت: شرط اصلی تغییر دوره کارکنانی که با آنها موافقت مشروط شده است، کسب حد نصاب لازم فرم امتیاز بندی ( بخش مهارتهای اداری ) و رعایت نکات اساسی چون عدم نیاز دوره مبدا، نیاز دوره مقصد و داشتن شرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی با توجه به جدول ضمیمه بخشنامه شماره 11/ 710- 17 / 6/ 94 و داشتن تاییدیه گزینش ( در مواردی که منجر به تغییر رشته شغی می شود ) و هم چنین عدم ایجاد حق التدریس در رشته و دوره مبدا می باشد.

وی افزود: کارشناسان و معاونین مدارس و افرادی که به استناد بخشنامه شماره 1/ 230د – مورخ 6/ 12/ 58 در یکی از پست های مصوب اداری اشتغال دارند و در لیست پیوستی با تغییر دوره آنها موافقت شده است ملزم به رعایت بند 11 و بند 6 شرایط تغییر دوره شیوه نامه 5212/ 12639 / 5800 مورخ 9/ 3/ 97 خواهند بود . در غیر این صورت تغییر دوره آنها کان لم یکن تلقی می گردد .

محمدی گفت: افرادی که با رعایت بخشنامه 11/ 710- 17 مورخ 17/ 6/ 94 ادامه تحصیل داده و با مدرک تحصیلی جدید در تغییر دوره شرکت نموده اند و در مصاحبه تخصصی نیز امتیاز لازم را کسب کرده اند، پس از احراز امتیاز مهارت های اداری، اعمال مدرک تحصیلی جدید آنها منوط به رعایت مفاد بخشنامه 11/ 710- 17 مورخ 17/ 6/ 94 و اشتغال تمام وقت در رشته و دوره جدید خواهد بود .

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان هم چنین اظهار داشت : معاونین اجرایی مدارس که در تغییر دوره شرکت کرده و با تغییر دوره آنها موافقت شده است و امتیاز مصاحبه تخصصی را کسب نموده اند، در صورت کسب امتیاز مهارتهای اداری فقط در صورتی تغییر دوره آنها وجاهت قانونی دارد که در معرفی آنها از طرف شهرستان بند 12 کلیات شیوه نامه 5212/ 12639/ 5800 مورخ 9/ 3/ 97 رعایت شده باشد.

وی با اشاره به نحوه صدور احکام تغییر دوره گفت: صدور احکام تغییر دوره ( رسته و رشته شغلی ) منوط به کسب شرایط شیوه نامه و مفاد دستورالعمل اداره کل و اشتغال تمام وقت در رشته و دوره جدید از ابتدای مهر ماه 98 و با رعایت سایر ضوابط می باشد و بعد از صدور احکام کارگزینی، یک نسخه از آن باید جهت بررسی به اداره امور اداری استان ارسال شود .

محمدی تصریح کرد: افرادی که برابر شیوه نامه، تغییر دوره پیدا کنند تا سه سال حق درخواست انتقال به شهرستانها و یا مناطق دیگر را ندارند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی استان کردستان گفت: تغییر دوره جدید مشمولین این شیوه نامه در سال های آینده منوط به ارائه مدرک تحصیلی جدید ( بالاتر ) و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *