اعلام لوازم مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده به ستاد بحران

اعلام لوازم مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده به ستاد بحران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین تیمور علی عسکری به منظور بررسی وضعیت مدارس آسیب دیده در سیل اخیر، با حضور در آموزشگاه‌های احسان شهرک سعدی، شهید رحیم دل روستای نصرآباد شیراز و هنرستان دخترانه خواجه نصیر الدین طوسی این شهر از نزدیک درجریان آخرین وضعیت این مدارس قرار گرفت.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش پس از بازدید از مدارس آسیب‌دیده با حضور در منزل یکی از فرهنگیان ناحیه 3 شیراز که منزلش در حادثه سیل دچار آسیب شد از نزدیک درجریان خسارت‌های وارده به وی قرار گرفت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در این بازدیدها اظهارکرد: مردم شیراز ایثار اجتماعی را با روحیه مثبت اندیشانه، آگاهانه و مهمان دوستانه در حادثه اخیر به تصویر کشیدند.

حجت الاسلام علی عسکری گفت: وظیفه ما از نظر تعلیم و تربیت و نظام آموزشی ایجاب می‌کرد که به استان‌های سیل‌زده سفر کنیم و از نزدیک شاهد اتفاقات باشیم و از مدارس تخریبی بازدید داشته باشیم.

وی ضمن دلجویی از خانواده‌های متوفی و عیادت از آسیب‌دیدگان این حادثه در بیمارستان اظهارکرد: طی جلسه‌ای با حضور استاندار و سایر مسئولین استانی خسارت‌های به وجود آمده برآورد و به وزارتخانه منعکس خواهیم کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: از چند روز فرصت  تعطیلی  برای آماده سازی مدارس برای پذیرا شدن از سرمایه‌های انسانی کشور و نظام  استفاده می‌کنیم و با توجه به وقوع سیل در مناطق محروم نسبت به انعکاس نیازهای دانش‌آموزان شامل لوازم التحریر، ابزار و  وسایل کمک آموزشی به نهادهای خدماتی و ستاد بحران استان اقدام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *