رزمایش نسل نوجوان و جوان در برابر شیطان!

بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت ایام الله 13 آبان

رزمایش نسل نوجوان و جوان در برابر شیطان!
امسال سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و تسخیرلانه جاسوسی و روز دانش آموز از طرفی با اربعین حسینی مصادف شده است و از طرفی دیگر، همزمان با اعلام تشدید فشار مالی اقتصادی شیطان بزرگ علیه ملت ایران شده است. بنابراین 13 آبان امسال:

روز برائت از سردمدار نظام ظالمانه ی آمریکا، یعنی ترامپ است که می خواهد با غیر انسانی ترین تحریم ها ملت ایران را وادار به تسلیم در برابر جنایات و ستمگری های خویش بنماید. همچنان که روز تبری جستن ملّت خصوصا نوجوانان و جوانان از سیاست بازان ورشکسته ای است که چهل سال است به دریوزگی غرب و وطن فروشی مشغول اند و از هیچ پستی و رذالتی فروگذار نمی کنند تا استقلال مملکت را زیرپا بگذارند و پای بیگانه را بار دیگر به ایران باز کنند و آمریکا را بر جان و مال و ناموس ایرانیان مسلط سازند.
کسانی که زیرنقاب دلسوزی برای کشور شرایط مملکت را بحرانی جلوه می دهند و برای خروج از «بن بست» ادعایی شان، تنها راه چاره را مذاکره با- بخوانید تسلیم در برابر- آمریکا عنوان می کنند.
اینان همان ها هستند که سوء تدبیرهای هم پیالگی هایشان، عامل بسیاری از نابسامانی های کنونی است و چه بسا بسترسازی برای همین نتیجه گیریشان یعنی تسلیم است.

13 آبان همچنین روز برائت از چپاولگرانی است که از شرایط دشوار کشور برای دزدیهای کلان خود استفاده کردند و در جهت تحقق اهداف دشمن گام برداشتند و نیز روز برائت از کسانی است که از یک طرف بر پست ها و مقامات میراث شهدا تکیه زدهاند و از طرف دیگر فرزندانشان را به دشمن می سپارند تا در دامان او رشد کنند و آموزش ببینند.

13 آبان روز برائت از برخی خودباختگانی است که علیرغم ادعای دانشگاهی بودن، این همه عظمت و پیشرفت ایران و دستاوردهای نظام اسلامی را عمداََََََََََ یا سهواََََََََََََََََََََََََََََََََ نمی بینند و بذر یاس و دلمردگی در اندیشه جوانان این مرز و بوم میپراکنند.

13 آبان روز برائت از رژیم های عربی دست نشاندهی آمریکا در منطقه است که وقیحانه ترین جنایات را در سفارت خویش انجام می دهند و به «گاو شیر ده بودن» برای ترامپ افتخار میکنند.

در عین حال 13 آبان امسال روز تجدید عهد و پیمان با سیدالشهدا (علیه السلام) در ایام اربعین آن بزرگوار است که فرمود: من زندگی با ظالمان را جز ننگ نمی دانم.

13 آبان روز اعلام همبستگی با مردم مظلوم یمن است که هر روز زن و مرد و کودک و جوانشان به خاک و خون کشیده می شوند اما راست قامت ایستاده اند و دست از مقاومت در برابر جنایتکاران سعودی و پشتیبانشان آمریکا برنمی دارند.

13 آبان روز اعلام حمایت از مردم غزه است که راه دستیابی به استقلال واقعی را از مردم ایران آموخته اند و آنقدر راهپیمایی روز جمعه را ادامه خواهند داد تا خون شهدای این راهپیمایی ها، خشم افکار عمومی جهان را برانگیزد و اسرائیل جنایتکار را وادار به تسلیم کند.

13 آبان روز تجدید پیمان با شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس است که جانانه از ارزش های انقلاب اسلامی و عظمت ایران و هویت ایرانی دفاع کردند. همچنان که روز پیام دادن به شهدای مدافعان حرم و حججی هاست که نسل نوجوان و جوان ایران در راه شما قدم خواهد گذاشت.

برگزاری مراسم 13 آبان  در آستانه ی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دستمریزاد  به همه کسانی است که در این چهل سال موجب پیشرفت و سربلندی ایران شدند. چندان که امروز برای پیشرفت 50 سال آینده کشور نقشه راه ترسیم می کنیم در عرصه های گوناگون سیاسی،  دفاعی، علمی و فن آوری به چنان پیشرفت هایی رسیده ایم که دشمن را به اعتراف واداشته است و حتی نگران دخالت ایران در انتخابات آمریکا می باشد!

حماسه 13 آبان، پاسخ دندانشکن به کسانی است که سرنگونی انقلاب مردم را در سال چهلم آن آرزو می کنند و از استخوان های پوسیده ی پیشینیان خود که این آرزو را به گور برده اند، درس عبرت نگرفته اند.

امسال نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و فرهنگیان و همه ی ملت ایران، با درک شرایط کشور حماسه 13 آبان را باشکوه تر از دیگر سال ها برگزار خواهندکرد تا هوشیاری، آزادگی و عزت خویش را به نمایش بگذارند.

آری 13 آبان امسال، روز رزمایش نسل نوجوان و جوان ایران در برابر شیطان خواهد بود…

کانون تربیت اسلامی
13 آبان سال 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *