برگزاری المپیاد‌ در رشته‌های معارف، علوم زمین و جغرافیا برای نخستین‌ بار

گروه آموزش و فناوری خبرگزاری رسانه معلم، فاطمه مهاجرانی رئیس سازمان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌ و پرورش استان‌های کشور، با قدردانی از استان‌هایی که مدال‌های رنگارنگی در المپیادهای مختلف کسب کردند، اظهار کرد: مدیران‌کل به دانش‌آموزانی که در ایام آمادگی شرکت در المپیادها در باشگاه دانش‌پژوهان جوان هستند، با انجام بازدید از این مراکز، علاوه بر آگاهی از شرایط پیشرفت، انگیزه و امید دهند.

وی افزود: امسال برای اولین بار در سه حوزه معارف و علوم قرآنی، علوم زمین و جغرافیا المپیاد خواهیم داشت و نحوه شرکت در این المپیادها در دفترچه المپیادها می‌آید.

مهاجرانی خاطرنشان کرد: طرح شهاب در پایه هشتم مستقر شده است و پوشش تنها در این پایه است و هم‌زمان مطالعات بیشتر روی این طرح انجام خواهد شد.

وی در ادامه تأکید کرد: برخی مدارس متوسطه دوره اول در آزمون‌هایی که در کشورهای دیگر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند که این آزمون‌ها برای دانش آموزان هیچ امتیازی نخواهد داشت و فقط آزمون‌هایی که از طریق باشگاه دانش‌پژوهان جوان معرفی می‌شود، آزمون‌های مورد تأیید وزارت آموزش‌ و پرورش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *