نگاه جوانان آمریکا نسبت به نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا

  رسانه معلم#که دونالد جی. ترامپ در ماه مارس در رم، گا.، تظاهراتی برگزار کرد، مخاطبان او شامل یک حامی نسل دوم و شرکت کننده برای اولین بار رالی به نام لوک هریس بودند.

آقای هریس که در کلاس ششم در کارترسویل، گا.، زمانی که آقای ترامپ در سال 2016 هیلاری کلینتون را شکست داد و به ریاست جمهوری رسید، به یاد می‌آورد: «والدین من همیشه حامی او بودند – به‌ویژه زمانی که او علیه هیلاری می‌رفت.

او گفت که آقای هریس، که اکنون یک دانشجوی 19 ساله در دانشگاه ایالتی کنسو است، “فقط با نگاه کردن به او، گوش دادن و تماشای او بزرگ شد.” “من به نوعی در آن رشد کردم.”

پیروزی آقای ترامپ، هم برای حامیان و هم برای مخالفان، نشان دهنده یک گسست عمیق از سیاست طبق معمول در ایالات متحده بود. مردمی که علیه او رای دادند می ترسیدند که او ریاست جمهوری آمریکا را وارونه کند. افرادی که به او رای دادند امیدوار بودند که او رای ده

اما برای جوان‌ترین حامیان ترامپ که در اولین انتخابات ریاست‌جمهوری امسال شرکت کردند، آقای ترامپ چیزی است که تصور آن برای رای‌دهندگان مسن‌تر غیرممکن است: سیاست عادی دوران کودکی‌شان.

چارلی مایر، دانش‌آموز 17 ساله دبیرستانی که ماه گذشته در تظاهرات ترامپ در گرین بی، ویس، داوطلب شد، گفت که برای اولین بار در 13 سالگی و در دوران ریاست‌جمهوری‌اش، به دلیل دیدگاه‌هایش در مورد سقط جنین به سمت آقای ترامپ کشیده شد. ، که با مسیحیان او طنین انداز شد.

او حافظه کمی از سیاست های قبل از ترامپ دارد. او گفت: «من در آن زمان خیلی جوان بودم.

اگرچه پرزیدنت بایدن در اکثر نظرسنجی‌ها همچنان در بین جوانان 18 تا 29 ساله پیشتاز است، اما چندین نظرسنجی در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که آقای ترامپ در مقایسه با رای‌دهندگان جوان بسیار قوی‌تر از همان نقطه در سال 2020 و قوی‌تر از او عمل کرده است. در همان مقطع در سال 2016 علیه خانم کلینتون بود.

در آخرین نظرسنجی نیویورک تایمز/ کالج سینا ، از ماه گذشته، آقایان ترامپ و بایدن در میان جوانان 18 تا 29 ساله گردن و گردن بودند. در جدیدترین نظرسنجی از جوانان هاروارد ، که در ماه مارس توسط موسسه سیاست هاروارد انجام شد، آقای ترامپ با هشت امتیاز عقب تر است.

جان دلا ولپ، مدیر نظرسنجی هاروارد، که از رای دهندگان جوان برای کمپین انتخاباتی بایدن در سال 2020 نظرسنجی کرد، زمانی که آقای بایدن در نهایت آقای ترامپ را در میان جوانان 18 تا 29 ساله شکست داد، گفت: «او به پیروزی واقعی نزدیک نیست. 24 امتیاز اما “او مانند هر نامزد جمهوری خواه دیگری در این مرحله از انتخابات از سال 2012 عملکرد خوبی دارد و این معنادار است.”

آقای دلا ولپ و دیگر نظرسنجی‌ها خاطرنشان می‌کنند که این یافته‌ها با انبوهی از هشدارها همراه است. موقعیت نسبتاً خوب آقای ترامپ در میان رای دهندگان جوان با دیدگاه های لیبرال گسترده آنها در مورد بیشتر مسائل در تضاد است، که باعث شده آنها برای چندین دهه از نامزدهای دموکرات حمایت کنند.

در نظرسنجی هایی مانند هاروارد، آقای بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده یا احتمالی بسیار قوی تر از نظرسنجی های همه بزرگسالان عمل می کند، و این نشان می دهد که او در بین کسانی که کمترین علاقه به رقابت را دارند ضعیف ترین است. به نظر می‌رسد جوانانی که اغلب در انتخابات بعدی دیر می‌گذرند، به‌ویژه از رقابت‌های امسال، رقابتی بین دو نامزد آشنا در دهه‌های 70 و 80، جدا شده‌اند.

دانیل اِی کاکس، مدیر مرکز بررسی موسسه امریکن انترپرایز در زندگی آمریکایی، گفت: «بسیار زود است که نسبت به کاندیداها و انتخابات حساس شویم. انتخابات سال نسبت به سال 2020.

با این حال، کمپین ترامپ فرصت را در نشانه‌های تغییرات جمعیتی می‌بیند. در سال‌های اخیر یک شکاف جنسیتی شدید در سیاست جوانان پدید آمده است که در آن جمهوری‌خواهان از مزیتی در میان مردان جوان برخوردارند. در نظرسنجی Times/Siena در فوریه، رای دهندگان جوان به احتمال زیاد می گویند که شخصاً از سیاست های آقای ترامپ کمک کرده اند تا آقای بایدن، و به احتمال زیاد بگویند که شخصاً از آقای بایدن آسیب دیده اند تا از آقای بایدن. ترامپ (اگرچه در هر دو مورد، حدود نیمی از آنها گفتند که سیاست‌های هیچ یک از رئیس‌جمهورها تفاوت چندانی ایجاد نکرده است).

خبرنگاران سیاسی ما  روزنامه نگاران تایم مجاز به حمایت یا تبلیغ برای نامزدها یا اهداف سیاسی نیستند. این شامل شرکت در راهپیمایی ها و اهدای پول به یک نامزد یا هدف می شود

جان برابندر، مشاور رسانه ای کمپین آقای ترامپ که بر رای دهندگان جوان تمرکز دارد، به سایه طولانی همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد که تجارب دبیرستانی و دانشگاهی را برای بسیاری از رای دهندگان جوان امسال متحول و تعریف کرد. این نارضایتی در سال 2020 به آقای ترامپ آسیب زد، اما آقای برابندر استدلال می کند که احتمال آسیب رساندن به آقای بایدن در سال 2024 بیشتر است.

او گفت: «تمام زندگی آنها نسبت به نسل‌های قبلی به تأخیر افتاده است. و آنها به خاطر این موضوع از بایدن بسیار ناامید هستند.

آقای بایدن در سال 2020 با توسل به تمایل رای دهندگان برای بازگشت به وضعیت قبل از ترامپ، با موفقیت شرکت کرد و در این انتخابات، کمپین او توجه خود را به نقض هنجارهای دموکراتیک آقای ترامپ به عنوان رئیس جمهور جلب کرد. اما این درخواست‌ها ممکن است برای رأی‌دهندگانی که در زمان انتخاب آقای ترامپ در مقطع راهنمایی تحصیل می‌کردند، وزن کمتری داشته باشد.

آنها عقاید و هویت خود را در یک چشم انداز سیاسی شکل داده اند که او در آن ثابت است، نه یک فاجعه.

ماکای هنری، 18 ساله، دانشجوی دانشگاه بین المللی فلوریدا، در میامی، گفت: «این دنیایی بود که من به آن سر زدم. خوب یا بد، من فکر می کنم این دوران ترامپ است.

برای برخی از رای دهندگانی که برای اولین بار رای می دهند، این موضوع باعث شده است که آقای ترامپ بیشتر از اینکه یک چهره تعیین کننده باشد، به یک تفکر بعدی در تحولات سیاسی آنها تبدیل شود.

آلیسون لنگستون، 20 ساله، در دوران ریاست جمهوری ترامپ یکی از حامیان ترامپ شد، اما او این تغییر را بیشتر به ارزش های جمهوری خواه توصیف کرد تا رئیس جمهور سابق.

خانم لنگستون در زمان انتخاب شدن آقای ترامپ، دانش‌آموز دبیرستانی در اورلاندو، فلوریدا، با والدین جمهوری‌خواه و خواهری که از سناتور برنی سندرز، نماینده مستقل ورمونت، در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری دموکرات حمایت می‌کرد، زندگی می‌کرد. او با تماشای مناظره‌های ریاست‌جمهوری، هم نسبت به خانم کلینتون و هم به آقای ترامپ بدبین بود، اما او گفت: «فکر می‌کردم دموکرات‌تر هستم».

اما در دبیرستان و کالج متوجه شد که درست در حال حرکت است. هنگامی که مادر و خواهرش در روزهای اولیه شیوع بیماری همه گیر شغل خود را از دست دادند، او مجبور شد با حقوق نیمه وقت خود در رستوران به خانواده کمک کند. او شروع به زیر سوال بردن اولویت‌های دموکرات‌ها مانند بخشش وام دانشجویی کرد، که اکنون با توجه به سایر خواسته‌ها در مورد هزینه‌های فدرال، آن را پیشنهادی غیرمنطقی می‌داند.

او گفت: “من با بسیاری از چیزهایی که دموکرات ها دوست دارند، مانند کالج آزاد و چیزهایی مانند آن، موافقم.” اما من می‌دانم که این دیگر در دنیایی مانند این امکان‌پذیر نیست.»

یک سقط جنین غیرمنتظره در 19 سالگی او را به تجدید نظر در دیدگاه خود در مورد سقط جنین، که اکنون با برخی استثناها مخالف است، سوق داد.

آقای هنری مسیر مخالف را دنبال کرد. پسر مهاجرانی از دومینیکا که سیاست‌هایش چپ میانه بود، او در دوران کودکی با مادرش در راهپیمایی‌های باراک اوباما شرکت می‌کرد و به‌عنوان دانش‌آموز کلاس ششمی، زمانی که او در سال 2016 برای خانم کلینتون شرکت می‌کرد، با او همراه بود.

زمانی که آقای ترامپ انتخاب شد، یادآور شد: “من طرفدار ترامپ نبودم، اما او به نوعی خنده دار بود.”

در دوران راهنمایی و دبیرستان، او به امور جاری علاقه پیدا کرد و با دریافت یک رژیم غذایی ثابت از ویدیوهای یوتیوب از کارشناسانی مانند بن شاپیرو و جردن پیترسون و سازمان‌هایی مانند Turning Point USA و دانشگاه پراگر ، خود را محافظه‌کار می‌دانست.

اما او در نهایت رژیم رسانه ای خود را گسترش داد، و این و موفقیت تلاش های دولت فدرال برای محرک همه گیری همه گیر در زمان آقای ترامپ و بایدن، او را نسبت به ادعاهای محافظه کار در مورد کسری هزینه ها و برنامه های دولتی بدبین کرد.

آقای هنری اکنون خود را مستقل می‌داند و تمایل دارد در اولین انتخابات ریاست‌جمهوری خود به آقای بایدن رای دهد، اگرچه فکر می‌کند هشدارهای دموکرات‌ها در مورد تهدید ناشی از یک ریاست‌جمهوری دیگر ترامپ بیش از حد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *