باساخت برنامه های بدون مخاطب، مخاطب را از برنامه های محبوب تلویزیون گرفته اید.

رسانه معلم #

عباس موزون با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش گفت: برنامه زندگی پس از زندگی سال های گذشته پر بیننده ترین برنامه ماه مبارک رمضان در تمام شبکه ها بوده است. طبق آمار ها این برنامه چهل میلیون مخاطب داشته.

او با تاکید بر اینکه اکثریت مردم منتظر تماشا این برنامه هستند گفت: هر سال تکرار این برنامه در ساعات طلایی به روی آنتن می رفت، پخش در زمان افطار برنامه یک پخش سنتی است زیرا این برنامه مختص ماه رمضان بوده، این نوع پخش پیش از اذان تهران است و اگر ایران را به سه دسته تقسیم کنیم (نوار شرقی، نوار مرکزی و نوار غربی) به جز هموطنان ساکن در غرب کشور سایر هموطنان ما برای تماشای برنامه دچار مشکل می شوند و بار و بار ها این عزیزان نظرات خود را در صفحه شخصی بنده به اشتراک گذاشته اند

وی افزود: اینکه برنامه زندگی پس از زندگی با چه مشکلات و سختی هایی تولید شده است و چگونه نیز تولید می شود بماند برای بعد، مسئله اساسی زمان تکرار آن است که در ساعات طلایی نیست و مخاطبان نمی توانند در ساعت هایی مانند دو بامداد و دوازده ظهر به تماشای آن بنشینند.

وی با بیان اینکه بنده از ساعات پخش برنامه ناراضی هستم گفت: مسئولین مرتبط می گویند برنامه های زیادی تولید شده است و زمانی برای تکرار نیست، اگر مسئله واقعا این است بنده به عنوان کارشناس عرض می کنم شما مقصر هستید که با ساخت برنامه های بدون مخاطب، مخاطب را از برنامه های محبوب تلویزیون گرفته اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *