سرمايه‌داري و ليبرال دموكراسي جسم تمدن جديد، روح اين تمدن صهيونيسم است

روح ليبرال دموكراسي
محمدكاظم انبارلويي
1- علماي اخلاق وعرفان توصيه مي‌كنند؛ هر انساني كه شب به خواب مي‌رود بايد نگاهي به «محصول روح» خود بيندازد. محصول روح همان «فعل» و «قولي» است كه از او در روز صادر شده است. اگر در آن خون ديد در سلامت روح خود شك كند بايد خود را به طبيب روح معرفي كند.
2- نزديك به 6 ماه است صهيونيست‌ها در غزه و كرانه باختري حمام خون راه انداخته‌اند. آنها در قتل‌عام فلسطيني‌ها تا آنجا پيش رفتند كه همه مجامع حقوقي جهان مي‌گويند اين يك نسل‌كشي است.
دولت آفريقاي جنوبي جرئت كرد در دادگاه لاهه ابعاد حقوقي اين نسل‌كشي را با عدد، آمار و اسناد مشهود مطرح كرد و اين رژيم را در دادگاه وجدان بشري محكوم و رسوا كرد.
نيروي مقاومت در منطقه براي پايان دادن به اين خونريزي و نسل‌كشي چون طبيبان حاذق وارد عمل شدند تا شايد جلوي حجم اين خونريزي و فاجعه بشري را بگيرند.
مردم جهان به‌ويژه در آمريكا و اروپا به خيابان‌ها ريختند تا مانع اين خونريزي شوند اما صهيونيست‌ها همچنان به نسل‌كشي ادامه مي‌دهند و روح بشريت را به تماشاي يك سلاخي تاريخي بردند.
3- سرمايه‌داري و ليبرال دموكراسي جسم تمدن جديد، روح اين تمدن صهيونيسم است. آنچه در دو قرن اخير از اين جسم و روح صادر شده است خونريزي شديد و قتل‌عام ميليون‌ها انسان بي‌گناه در دو جنگ جهاني و جنگ‌هاي پس از آن است.
اشتهاي خونريزي رژيم صهيونيستي در سايه حمايت آمريكا سيري‌ناپذير است. اما آنها مجبورند يك جايي ماشين قتل‌عام و نسل‌كشي را حداقل چندروزي متوقف كنند.
4- يحيي سنوار، رهبر حماس كه يك دولت بي‌نظير را در محدوده حماس و كرانه باختري رهبري مي‌كند ، گفته است :«كاري خواهيم كرد كه نتانياهو مادرش را صد بار لعنت كند كه چنين فرزند خونخواري را به دنيا آورده است.»
ملت فلسطين روزانه صدها شهيد و هزاران مجروح مي‌دهد. خانه‌هايشان ويران شده و جز خدا هيچ پناهي ندارند. اما همچنان بر مقاومت به عنوان تنها گزينه استوار هستند و پاي مي‌فشارند.
5- نشانه‌هايي از پذيرش شكست در رژيم صهيونيستي و نيز محاسبات كاخ سفيد لابه‌لاي گزارش رسانه‌ها و خروجي‌هاي انديشكده‌هاي سياسي و نظامي غرب ديده مي‌شود . اين نشانه‌ها، پديداري پيروزي ملت فلسطين و شكست جلادان خونريز صهيونيستي است. جهان بايد منتظر اعلام شگفتانه خبر پيروزي مظلومان اين نبرد نابرابر باشد. آن روز خيلي دير نيست
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *