رای دهندگان بایدن در سال 2020 اکنون می گویند که او برای موثر بودن پیرتر از آن

اساس نظرسنجی جدید نیویورک تایمز و نیویورک تایمز، نگرانی های گسترده در مورد سن رئیس جمهور بایدن تهدیدی عمیق برای انتخاب مجدد او به شمار می رود، به طوری که اکثر رای دهندگانی که در سال 2020 از او حمایت کردند، اکنون می گویند که او برای رهبری موثر کشور بسیار پیر است. کالج سینا

این نظرسنجی به یک تغییر اساسی در نحوه برخورد رای دهندگانی که از آقای بایدن چهار سال پیش حمایت کردند، اشاره کرد. 61 درصد قابل توجه گفتند که فکر می‌کنند او «بسیار پیر است» که نمی‌تواند یک رئیس‌جمهور مؤثر باشد.

سهم قابل توجهی حتی بیشتر نگران بود: 19 درصد از کسانی که در سال 2020 به آقای بایدن رای دادند و 13 درصد از کسانی که گفته بودند در نوامبر از او حمایت خواهند کرد، گفتند سن رئیس جمهور 81 ساله آنقدر مشکل است که او. دیگر قادر به انجام کار نبود.

تردیدها در مورد سن آقای بایدن به نسل‌ها، جنسیت، نژاد و تحصیلات مربوط می‌شود و بر ناکامی رئیس‌جمهور در رفع نگرانی‌های حزب خود و حملات جمهوری‌خواهان که او را سالخورده نشان می‌دهند، تأکید می‌کند. هفتاد و سه درصد از کل رای دهندگان ثبت نام شده گفتند که او برای اثربخشی خیلی پیر است و 45 درصد معتقد بودند که او نمی تواند این کار را انجام دهد.

این ناراحتی که مدت‌ها در نظرسنجی‌ها و گفتگوهای آرام با مقامات دموکرات ظاهر شده است، به نظر می‌رسد که با حرکت آقای بایدن به سمت نامزدی رسمی حزبش در حال افزایش است. این نظرسنجی بیش از دو هفته پس از تشدید بررسی سن او در اوایل فوریه انجام شد، زمانی که یک مشاور ویژه در گزارشی او را به عنوان “مردی خوش نیت، سالخورده با حافظه ضعیف ” و “توانایی ضعیف در سنین بالا” توصیف کرد.

نظرسنجی های قبلی نشان می دهد که احتیاط رای دهندگان در مورد سن آقای بایدن در طول زمان افزایش یافته است. در شش ایالت اصلی میدان نبرد که در اکتبر مورد بررسی قرار گرفتند ، 55 درصد از کسانی که در سال 2020 به او رای دادند، گفتند که معتقدند او برای یک رئیس‌جمهور کارآمد پیرتر از آن است که نسبت به 16 درصد دموکرات‌هایی که این نگرانی را در مجموعه‌ای اندکی متفاوت به اشتراک می‌گذاشتند افزایش شدیدی داشت. ایالت های نوسان در سال 2020

رای دهندگان نگرانی های مشابهی را در مورد دونالد جی.ترامپ که در سن 77 سالگی تنها چهار سال از آقای بایدن کوچکتر است ابراز نکرده اند. بازی مجدد احتمالی آنها آنها را به مسن ترین نامزدهای ریاست جمهوری تاریخ تبدیل خواهد کرد.

در صورت انتخاب مجدد، آقای بایدن رکورد خود را به عنوان مسن ترین رئیس جمهور فعلی شکست خواهد داد، در حالی که آقای ترامپ در صورت پیروزی، دومین مسن ترین رئیس جمهور خواهد بود. آقای ترامپ در پایان دوره 82 ساله و آقای بایدن 86 ساله خواهد شد.

اتو آباد، 50 ساله، یک رای دهنده مستقل در اسکات، لا.، گفت که در سال 2020 به آقای بایدن رای داد، اما قصد دارد در صورت مواجهه مجدد با آقای ترامپ، حمایت خود را از او تسخیر کند. آخرین بار، پس از هرج و مرج دولت ترامپ، او خواهان شخصیتی کمتر تفرقه‌انگیز در کاخ سفید بود. اکنون، او نگران است که آقای بایدن برای یک دوره دوم ریاست جمهوری آماده نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *