انیمیشن سینمایی بچه زرنگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱میلیون و هشتصد هزار مخاطب رکورد زد

رسانه معلم # کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز مهم فرهنگی است که ماموریت پاسخ به نیازهای متنوع دانش آموزی را در عرصه کتاب وهنر های مختلف نمایشی و شنیداریو تجسمی را دارد خوشبختانه رویکرد جدیددر دولت سیزدهم قضاوت شهودی امیدوارکننده ای را القا می کند امید است با آمار سالانه مقایسه ای این قضاوت شهودی را به استقرایی وقیاسی برسانند

اکران سراسری انیمیشن سینمائی بچه زرنگ

این انیمیشن در جدیدترین تولید سینمایی کانون از ۵ مهرماه سال جاری در بیش از ۱۵۰ سالن سینما اکران شد و باگذشت ۱۹ هفته از اکران بیش از ۶۰ میلیارد تومان فروش داشته و بیش از ۰۰۰/۸۰۰/۱ هزارنفر مخاطب این فیلم در سینماهای سراسر‏کشور بوده‏اند.

با گذشت ۱۹ هفته این فیلم پرفروش ترین انیمیشن در سینمای کودک است.

در حال حاضر با توجه به آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس بیش از ۲۵ قلم نوشت افزار با استفاده از کاراکتر های انیمیشن سینمائی بچه زرنگ تولید و عرضه شده است.

روایت اراده

در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کا با هدف مردمی سازی و عمومی سازی در حال برگزاری است، بخش قصه گویی اراده با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و در راستای پرسش مهر ریاست جمهوری، به قصه گویی با موضوعات رشد، تولید و معرفی تولیدات و افتخارات ملی پرداخته می شود.

طرح سینما دانش آموزی

به یاري خداوند متعال سینما دانش آموز با هدف ساماندهی سالن هاي کانون پرورش فکری  و وزارت آموزش و پرورش، راه اندازي گردید و روزانه براي دانش آموزان به نمایش آثار کانون پرداخته می شود. 

تا پایان سال در ۶ استان کشور سینما دانش افتتاح خواهد شد . ۳۵ باکس۹۰دقیقه اي جهت نمایش براي گروه هاي سنی مختلف دانش آموزي باکس بندي گردید. لازم به ذکر است از۱۵آذر ماه اولین تئاترسرود که شامل ۸ قطعه ردیف سرود است درسانس عصر درسینما وزراء به اجرا درخواهدآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *