رسانه معلم به نقل از روزنامه۳۱ ژانویه نیویورک تایمز دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی از زمان تعطیلی مدارس همهگیر در سال 2020 جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص دادهاند – اما بر اساس اولین مطالعه ملی دقیق در مورد میزان بهبودی دانشآموزان آمریکایی، آنها به هیچ وجه نزدیک نیستند که کاملاً درگیر شوند.به طور کلی در ریاضیات، درسی که در آن از دست دادن یادگیری بیشتر بوده است، دانشآموزان حدود یک سوم از چیزی را که از دست دادهاند، تشکیل میدهند. بر اساس تجزیه و تحلیل جدید داده های نمره آزمون استاندارد شده که توسط محققان در استنفورد و هاروارد هدایت می شود، آنها در خواندن، یک چهارم را تشکیل داده اند .این یافتهها نشان میدهد که ایالات متحده از یک نتیجه وخیم جلوگیری کرده است – رکود در پایینترین حد پاندمی – اما بسیاری از دانشآموزان نمیتوانند پیش از انقضای بسته کمکی 122 میلیارد دلاری فدرال در ماه سپتامبر به عقب برسند. این پول – بزرگترین سرمایه گذاری فدرال در آموزش عمومی در تاریخ این کشور – برای کمک های اضافی مانند تدریس خصوصی و مدرسه تابستانی در مدارس سراسر کشور هزینه شده است
.حتی با وجود بودجه فدرال، بر اساس تحقیقات قبلی در مورد پول اضافی برای مدارس ، دستاوردها بیشتر از انتظار محققان بود . با قضاوت از بسته شدن غیرمنتظره مدارس در گذشته، مانند بلایای طبیعی یا اعتصاب معلمان، بهبودی امری مسلم نبود .با این حال، شکاف بین دانشآموزان از جوامع غنی و فقیر – که قبل از همهگیری بسیار زیاد بود – افزایش یافته است
.شان F. Reardon، استاد فقر و نابرابری در آموزش در استنفورد، که تحلیل جدید را با توماس جی کین، اقتصاددان هاروارد انجام داده است، گفت: «یکی از یافتههای بزرگ و شگفتانگیز این است که واقعاً بهبودی قابل توجهی صورت گرفته است. ; ارین فهله، مدیر اجرایی پروژه فرصت های آموزشی در استنفورد؛ و داگلاس او. استیگر، اقتصاددان در دارتموث.پروفسور ریردون گفت: «اما این یک بهبودی احساس نابرابر است، بنابراین نگرانی وجود دارد که به این معنی است که نابرابری در حال ایجاد شدن است.»برخی از کودکان ممکن است هرگز به عقب افتادگی را جبران نکنند و بدون مجموعه کاملی از مهارتهای مورد نیاز برای موفقیت در نیروی کار و زندگی وارد بزرگسالی شوند
.دانشآموزانی که بیشتر در معرض خطر هستند، دانشآموزانی هستند که در مناطق فقیرنشین هستند، که نمرات آزمونشان در طول همهگیری کاهش یافته است. اگرچه دادههای جدید نشان میدهد که آنها شروع به جبران کردهاند، اما آنها خیلی بیشتر از همسالان خود از خانوادههای با درآمد بالاتر، که در حال حاضر به بهبودی نزدیکتر هستند، داشتند
.نتیجه: دانشآموزان در جوامع فقیر امروز نسبت به پنج سال پیش در وضعیت بدتری قراردارند
و تحلیل دادههای نمره آزمون برای دانشآموزان پایههای سوم تا هشتم در 30 ایالت – که حدود 60 درصد از جمعیت مدارس دولتی ایالات متحده را در آن کلاسها نشان میدهند، بررسی کرد. این کاهش همه گیر از سال 2019 تا 2022 را مورد بررسی قرار داد و بهبود را از بهار 2023 اندازه گیری کرد. این اولین مقایسه ملی بهبود در سطح منطقه مدرسه را ارائه می دهد. (شامل دانش آموزان دبیرستانی نمی شود.)نمرات آزمون در مناطق فقیر بیشتر کاهش یافت. تعطیلی مدارس، اگرچه تنها عامل تلفات همهگیری نیست ، اما یک عامل اصلی بود: مدارس در جوامع فقیر در سال تحصیلی 2020-2021 برای مدت طولانیتری از راه دور ماندند و دانشآموزان با کاهش بیشتر مواجه شدند
.اما تجزیه و تحلیل نشان می دهد که به محض بازگشایی مدارس، سرعت بهبود در سراسر مناطق مشابه بود. هر دو ثروتمندترین و فقیرترین مناطق موفق به تدریس بیشتر از یک سال تحصیلی معمولی شدند – حدود 17 درصد بیشتر در ریاضیات و 8 درصد بیشتر در خواندن – در حالی که مدارس برای کمک به بهبودی دانش آموزان تلاش می کردند.با این حال، از آنجایی که مناطق فقیر زمین بیشتری را از دست داده بودند، پیشرفت آنها به اندازه کافی برای پیشی گرفتن از مناطق ثروتمندتر نبود، و شکاف بین آنها را افزایش داد. منطقه معمولی ثروتمند تقریباً یک پنجم سطح کلاس از سال 2019 عقب تر است.