جناب آقای صحرایی ازگروه های آموزشی معلمان برای تحلیل داده های آموزشی ومسئله شناسی استفاده کنید

ارتباط سازمانی به ویژه با حوزه های کیفی مانند گروه های آموزشی سرمایه اجتماعی سازمانی است سرمایه اجتماعی ارتباطات بالفعل وبالقوه ای است که در سازمان وجود دارد وتوسعه و پیشرفت آموزشی در بستر سرمایه اجتماعی امکان پذیر است وخبر های منفی آموزشی مانند نمرات امتحان نهایی ، وتعطیلات مدرسه گاه وبیگاه از آلودگی هوا و امتحانات سه هفته‌ای میان سال و اعتراضات صنفی سرمایه اجتماعی سازمان آموزش وپرورش را نشانه می گیرد به طوری که اعتراضات سال قبل در کشور سرمایه اجتماعی این ملت را تخریب کرد

ونشست وارتباط مستمر وزیر و معاونین با بدنه اصلی وتاثیر گذار آموزش و تربیت مانند مدیران مدارس و معلمان وگرو های آموزشی سرمایه اجتماعی بالقوه را احیا می کند وبدنه اجتماعی آموزش وپرورش با راسش مرتبط می شود و تعاملات ایندو به کار آمدی آموزش وپرورش منجر می شود و مسئله های اصلی درک می شود ومسئله نما ها رخت می بندند

بعد از اعلام نتایج پیزا بعضی از کشور ها بعلت کاهش میانگین امتیاز ریاضی دو هزار معلم ریاضی را جمع وبه مدت سه روز با آنها گفتگو کردند

حضور آقای دکتر صحرایی در مدارس کمتر مشاهده می شود وغالبا ایشان در مدارس با موضوع افتتاح ومناسب ها دیده می شوند معلمان ومدیران ونمایندگان آنها به خصوص گروه های موزشی در وزارتخانه در طبقه چهارم رفت وآمد نمی کنند در جلسات تصمیم گیری معاونان ومدیران کل حضور گرو های آموزشی را بر نمی تابند واز این‌رو کمتر مدیرکل ویا معاون وزیری از بطن آموزش شناخته شده و بکار گرفته شده است توصیه مقام معظم رهبری در توسعه مشارکت با مثال اصل ۴۴ نمونه بارزی از مشارکت مردم در تمامی عرصه هاست ومردم سالاری دینی یعنی حاکمیت مردم در حاکمیت تفسیر دیگری از مشارکت گرو ه های مردمی وعلمی در درون آموزش وپرورش است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *