صحرایی: ما باید امیدآفرینی کنیم و اولویت‌بندی را مورد توجه قرار دهیم

رضامراد صحرایی امروز در فرمانداری شهرستان کیار اظهار داشت: دو سال پیش رشد اقتصادی در کشور منفی بود اما در سال گذشته رتبه اقتصادی کشور ۵ شد و امسال هم از نظر اقتصادی پیشرفت خوبی صورت گرفته است. تاثیر رشد اقتصادی آنی نیست و نیاز به زمان دارد تا اثرات آن را ببینیم.

وی مطرح کرد: در سیاست خارجی، ایران عضو گروه شانگهای و بریکس شده، چه زمان این اتفاق افتاده است. تعداد تخت‌های بیمارستانی که در این دو سال ساخته شده غیر قابل مقایسه با ‌سال‌های قبل‌تر از آن است.

صحرایی بیان داشت: دولت سیزدهم، دولت جبران‌ها است. در آموزش و پرورش رتبه‌بندی ۱۰ سال بود که اجرا نشده بود که در دولت سیزدهم این اتفاق افتاد. در این دو سال کشور کارگاه مدرسه سازی شد و ۵ هزار و ۸۰۶ مدرسه ساخته شد. . 

وزیر آموزش و پرورش افزود: چرا در این استان باید خام فروشی صورت گیرد، به جای تاسیس دانشگاه‌ها باید هنرستانی بر پایه کشاورزی ایجاد شود که اتفاقاً بسته‌بندی و … را آموزش دهند تا گندم، جو و … خام فروشی نشوند لذا صنایع تبدیلی کوچک مورد نیاز شما است.

صحرایی گفت: دو هزار و ۱۵۶ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در طرح شهید سلیمانی کشور رقم خورد و در همین استان ۵۹ مورد اجرایی شد. یکی از مطالبی که به جد دنبال آن هستم هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه مدارس شبانه روزی است.  

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یک سری وسایل مورد نیاز مدارس به شکل کاروانی خریداری شده است که یک کاروان به استان چهارمحال و بختیاری حتماً فرستاده می‌شود. 

وی بیان داشت: ما باید امیدآفرینی کنیم و اولویت‌بندی را مورد توجه قرار دهیم، اگر همه یکصدا خواهان درست شدن مدارس باشیم همه تمرکزها روی مدرسه سازی می‌آید. تمام تلاش را می‌کنیم و به مسئولان دائماً گوشزد می‌شود که اول آموزش و پرورش اولویت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *